Jaaaa precies! En ik koop ook vaak die dolma om mee te nemen voor lunch
Ik ben vandaag gegaan voor pasen (beetje laat!) maar delicieux dit jaar viel me tegen. Mini honing met drie verschillende smaken voor in de thee, hoe is dat pasen? Wel weer mn junkfood kaneelbroodjes meegenomen pfff
Hier waren alle leuke paasdingen echt al twee weken op, had nog gehoopt om wat extra potten van die speciale pasta soorten in te slaan. Helaasssss
Bij de lidl in mijn woonplaats hadden ze wel super veel delicieux producten hoor, was je daar geweest of bij een andere?
Ja bij de woonboulevard
Die tortillas zijn lekker. Die banaan eet ik met chocopasta en banaan. En die mango zijn niet zo zoet dus kun je ook hartig eten.
Ohnee, bij die andere lidl was er wel veel!
Deze waren voor mij de reden om -voor het eerst sinds december- weer naar de supermarkt te gaan. Normaal koop ik ze in Duitsland maar daar kom ik nu niet.
En ik vond Spätzle (eiernoedels), worstjes, Duits bier, notenkoeken, Sachertorte en kersenkruimelcake. Zo blij mee.
Toch nog een stukje Duitsland thuis.
Oh en ik vond Magnum-achtige ijsjes, wit met pistache. En watermeloenijsjes. Ik weet niet of die tijdelijk zijn maar ik ben er heel benieuwd naar.
Edit: ik heb de gedroogde Spätzle gekocht, die lang houdbaar zijn, voor 99 cent per zak. Ze zijn er ook vers.
Ik heb vandaag ook het halve Alpenfest-assortiment mee naar huis genomen. Spätzle, worstjes, mozartkugeln alles
Echt mijn favoriete themaweek dit.
Hebben jullie al die rösti variaties wel eens op? Ik wil de gewone en die sticks met appel halen, aanraders? En die apfelstrudel muesli?
Ik ga morgen die aardappel kroketten ook eens proberen! De amandelen met kaneel van de Alpen weken zijn trouwens ook lekker, neem ik ook weer even wat zakjes van mee als ze er zijn.
Oh en eerder heb de rösti sticks met spek gehad, die waren lekker iig
Nog nooit van Lidl gehad. Ook niet naar gekeken want we hadden nog rösti van Aviko (met bacon, zo lekker).
Die röstisticks lijken me lekker maar zo’n fruitig zoet sausje dat er bij zit, niet. Ik moet echt geen fruit zien in mijn warme eten.
Aaah yes hebben ze weer spätzle. Inslaaaan. Ik ga dit weekend ook langs denk ik en lekker Duitse dingen kopen. Bij de Lidl langsgaan voor themaweken en gewoon kopen waar ik zin in heb voelt tegenwoordig echt als een enorm uitje, als m’n vervanger voor het shoppen wat ik voorheen deed.
Precies dit.
Het voelt gewoon alsof ik een uitje heb gehad inderdaad.
Fruit in warm eten idd
Ik heb die muesli gekocht maar ik vond die echt niet lekker en de smaak kon ik niet matchen met apfelstrudel.
Heeft iemand enig idee of onderstaande broodstengels van te koop zijn? Ik vind deze echt zo lekker maar mijn voorraad is op
Hoe smaken deze? Proef je alchol?