Lidl

Ik vind ze mega lekker!

5 likes

Maar smaakt het naar volle chocolade en proef je de alcohol niet?:see_no_evil:

2 likes

Ik vind ze ook mega lekker. Dit is echt mijn favo van alle laidl thema weken. Volgens mij proef je niet echt alcohol

1 like

Maar niet zoals chocolademousse?

Ik vond die toetjes van pots & co zo lekker, ik hoop dat het daar een beetje op lijkt :hugs:

3 likes

Waar lees je dan dat er alcohol in zit?

1 like

20210501_153803

Ah ik kon het in het boekje al nergens vinden! Maar omdat het zo laag op de ingrediëntenlijst staat denk ik dat het wel meevalt in hoeverre je dit zal proeven inderdaad.

1 like

Ik proef zelf wel de alcohol, niet echt vergelijkbaar met pots en co. Maar nog steeds heel lekker en een volle chocoladesmaak.

1 like

Dankjulliewel! Even kijken of ik het aandurf vanavond. Ik vind die alcholsmaak in tiramisu bijvoorbeeld heel vies🙈 maarja dan heb ik een lekker toetje voor mijn ouders

Ha, ik doe nog steeds met mijn voorraad van deze kerst! Was misschien iets te enthousiast… Je kunt er lang mee doen. Wel chill spul hoor!

2 likes

Mocht er iemand in de omgeving Haarlem zijn die het serum, de nachtcreme en dagcreme gratis wil komen ophalen: be my guest. Voor mijn huid is het geen succes.

4 likes

Wel echt huilen dat het serum er niet is, dat is het enige wat ik wilde :pensive:

1 like

Joeh bewaar je hem voor mij?

1 like

zoek je deze? Ik heb nog er nog 1 in doos en 1 zonder (maar 1x gebruikt) mocht je in Overijssel/twente wonen mag je ze wel gratis ophalen.

1 like

Ja! Ik woon helaas in het zuiden maar als je ze wil versturen wil ik de verzendkosten ook wel betalen :blush:

1 like

Ja hoor dat kan ook! Zal je wel even een dm sturen.

1 like

Ik wilde die gratis yoghurtdeksel maar hij was er niet :unamused:

Ik ben door de kapper nogal arm en geef veel te veel geld uit aan eten, dus ga zo ff naar de lidl om geld te besparen. De vorige keer dat ik alles gekocht had wat ik wilde was ik maar € 50 kwijt, nu wil ik voor € 30 gaan.

6 likes

Posten in het ‘show je boodschappen-topic’!!

6 likes

Ik word helemaal wild van de nieuwe folder, een nieuwe thema week met allemaal nieuwe producten :scream: geweldig! Haha.

8 likes