Ik wilde die gratis yoghurtdeksel maar hij was er niet 
Ik ben door de kapper nogal arm en geef veel te veel geld uit aan eten, dus ga zo ff naar de lidl om geld te besparen. De vorige keer dat ik alles gekocht had wat ik wilde was ik maar € 50 kwijt, nu wil ik voor € 30 gaan.
Posten in het ‘show je boodschappen-topic’!!
Ik word helemaal wild van de nieuwe folder, een nieuwe thema week met allemaal nieuwe producten
geweldig! Haha.
Hebben jullie aanraders voor Rosé? 
Deze crème:
1,29 euro. Het heeft dezelfde lichte, romige textuur als Nivea Soft, maar bevat in tegenstelling tot Nivea Soft geen alcohol, microplastics, siliconen of minerale olie, mocht iemand daarop letten! Hij is wel wat vetter en laat een vettig laagje achter op de huid, wat ik persoonlijk heerlijk vind.
Ik gebruik de Nivea Zijdezacht bodylotion over mijn hele lichaam, die heel snel intrekt, maar ik houd ervan om mijn handen, voeten en ruwere plekjes goed in te smeren met een wat vettere crème en daar is deze perfect voor. Echt geweldig voor het slapen.
Kun je de ingredientenlijst posten? Ik mis mn nivea creme heel erg omdat ie niet vegan is 
Jaaaaa die met alleen zout is zo lekker, je vreet echt heel dat pak in 1 keer op.
Het valt me op dat er steeds meer A-merken verkocht worden in de Lidl 
Is dat niet goed?
Vind het vooral zelf stom, heb het idee dat hun eigen assortiment kleiner wordt daardoor
Oeh het is binnenkort weer Griekse week hoor ik op de radio! Fetaspread here I come
Oh goed dat je het zegt! Dit is iets anders, jammer. Maar misschien is dit ook wel lekker.
Deze is lekker gisteren gekocht!
Oooh Nice! Ga even flink wat inslaan. Echt zoooo lekker 
Ik kende dit niet maar ik weet wel wat ik morgen ga hamsteren