Oeh welke geur is dit?
Heb net sticker eraf gehaald maar het ruikt beetje zoet, denk koekjesachtig. Maar er zijn nog drie geuren.
Ik ga morgen nog even 5 halen ofzo denk ik haha.
Vanaf zaterdag hebben ze ook Yankee Candles!
Ik zag het en die wilde ik stiekem ook wel maar ik kom A) zaterdag niet in de buurt van een Lidl B) dit is beter voor mijn bankrekening en ruiken ook heel lekker maar staat er geen merkje op maar ja boeiend haha. Voor 10 euro heb ik ook 5 grote geurkaarsen haha.
Jaa wat een dooie mus, beetje lekker maken en dan: ohnee toch niet ?
Ach ik heb net 4 grote geurkaarsen op voorraad gekocht dus ik kan er niet wakker van liggen haha.
Wtf mensen de nieuwe lidl folder. Even spijt dat ik plantaardig eet want woauw wat een producten. Het is amerikaanse week .
Oh hierdoor heb ik de folder opgezocht en ik zie dat ze komende week weer de oude kaas & bier bitterballen hebben!! @grace ooit door jou getipt geloof ik?
Ben zo benieuwd naar de cinnamon cakejes Volgens mij zijn die van het Soder Garden thema.
Ik vond deze juist tegenvallen, en waarom alles pompoen😅
Oh man zoveel vies-lekkere dingen in die folder. Moet me echt gaan inhouden!
@Marsepein je verjaardag is al geweest, maar ik zag in de Lidl Folder staan dat ze vanaf deze week de Daim taart verkopen. Mocht je nog steeds bij de AH hem niet zijn tegen gekomen, maar wel weer eens taart wil eten.
Oehhh dankjewel! Moest toevallig laatst nog aan de taart denken
Snap ik, deze taart is ook gewoon heel lekker!
Ja ik zag hem gister bij de Lidl! Moest ook gelijk aan je denken, haha.
Eeens! Eet het nu elke dag ook door mn Skyr, echt verslavend.
Die combinatie die jij eerder noemde met de granola met popcorn vind ik ook heel lekker!