Ik geef deze een 9
Jaa, ik moet weer een nieuwe doos halen. Aan het eind van die popcorn heb ik soms wel een beetje van die harde stukjes die in je keel kriebelen. Heb ik in de bios ook altijd haha.
De stoofpeer, yoghurt, appelsmoothie van de lidl is echt goddelijk. Vult wel echt enorm, maar zoooo lekker
dit type koekjes maar dan met witte chocola en citroen
zijn echt heeeel lekker 10/10 would recommend
smaken naar deze:
https://www.ah.nl/producten/product/wi224865/van-strien-roomboter-citroen-dopjes
Je woont ook in Rotterdam toch? Ik had ze bij de Bergweg gekocht.
Haha ja, die Lidl zit op een minuut lopen voor mij Maar ik heb ze inmiddels gevonden en de koeken hadden ze ook! Dus kan content de avond door met deze chille snacks
Die citroenkoekjes zijn echt de beste tip die ik in tijden heb gehad. Ik geef eigenlijk nooit toe aan avondcravings maar ben net weer terug met twee pakken, vind ze echt heerlijk en ze zijn ook nog goedkoop! (€1,09 om precies te zijn)
De kerstfolder is uit!
Jaaaa heb ze laatst ook gekocht (per toeval, had de tip hier niet meegekregen haha) en vind ze ook echt superlekker! Morgen weer halen
Zo maar echt. Niet normaal lekker!
Ja!
Dank, dan weet ik welke ik moet zoeken.
Oh die zijn sinds een paar maanden ook favoriet bij mij! Sowieso blij met eindelijk eens een koekje met citroen in het assortiment (soms tijdens de Italiaanse week hebben ze ook lekkere citroenkoekjes trouwens!) en ze niet meer zelf te hoeven bakken als ik er zin in heb.
Die met witte chocola is zo vies… echt zo’n smerige zoete melk krijg je ervan. Was te verwachten natuurlijk, maarja
ik trap er altijd weer in maar uiteindelijk smaken zulke drankjes gewoon naar mierzoete melk maarrr deze keer ben ik gewaarschuwd, thanks
En, heb je ze al gekocht? Ik ben een beetje bang dat ik misschien iets te overenthousiast was, ik hoop dat ze niet zijn tegengevallen!
Nee helaas, mijn dorp heeft geen Lidl dus ik moet er even voor rijden. Dit weekend lukt dat helaas niet maar komende week hopelijk wel.
En zelfs als ze niet de beste koekjes ooit zijn, dan geeft dat niet hoor. Het blijven koekjes en koekjes zijn sowieso . Ik acht de kans heel klein dat ze tegenvallen.
Misschien moet je bij mij op kantoor komen werken. We hebben een koekjeskast in de keuken .