Lidl

Ik dacht dat het €2,99 per product was, maar voor een hele set!

3 likes

Nee joh per product toch? Lijkt me gewoon per product hoor haha.

5 likes

Op tiktok in Frankrijk voor een hele set :o

4 likes

Hmm naja ik ga er zelf vanuit dat ik 12 euro moet betalen (voor de dingen die ik wil). 3 euro is wel echt absurd goedkoop voor 6 full size producten, dat geloof ik niet zo haha.

Maar ik zie graag maandag de bonnetjes dat ik het fout heb haha.

4 likes

Ja dat dacht ik eerst ook, maar na die tiktoks ben ik in de war.
Maar dan stond er wel per set toch

1 like

Er staat in de folder per stuk, dat betekend voor mij per product.

1 like

En ik hoop sowieso dat het geen set is want ik wil alleen maar doucheschuim en bodyspray hahaha.

2 likes

Ik denk dat de tiktokker jou voor het lapje probeert te houden.

Ohja hierboven staat het ook gewoon op het plaatje :rofl:

Ik hoop dat ze hier ook zijn, dan haal ik ff alle kleuren doucheschuim

1 like

Of ik ben gewoon achterlijk :joy:

https://vm.tiktok.com/ZMLMQqBtm/

2 likes

Daar zitten er 4 in (zegt de verpakking) en er zijn 6 producten te koop. Lijken ook andere producten, kleinere doucheschuim en ik zie iets wat niet in NL te koop is.

Nee je bent niet achterlijk ;p maar je hebt ook niet helemaal goed gekeken hihi.

2 likes

Ja ik denk dat dat het is.

Nee wat in die tiktok staat is volgens mij Iets anders als wat hier in de folder staat. Andere markt, andere producten denk ik.

2 likes

Bij ‘mijn Lidl’ stonden ze al in de winkel. Heb 3 dingen van de rode versie meegenomen. Het heeft qua geur inderdaad wat weg van rituals.

De roze/witte vond ik ook erg lekker terwijl ik die bij rituaal erg vies vind.

Het is inderdaad per stuk en niet per set.

8 likes

@Fenayi @Luipaard die uit NL lijken luxer nu ik beter kijk ja.

Maandag maar naast mijn werk kijken, zal vast niet zo populair in dat dorp.

3 likes

Oh. Die rode douche olie ruikt echt heel anders dan de hand crème. (Die had ik van elk soort geroken omdat dat een verpakking is die je kunt open maken om makkelijk te ruiken).
Vind hem nu helemaal niet lekker. :joy:

1 like

Heel erg lekker

8 likes

Even gekeken, maar vond veel niet zo lekker ruiken :relieved:

2 likes

Ik heb de lichtblauwe foam gekocht en er net mee gedouched, maar vind hem eigenlijk een beetje saai. Komt weinig geur af en wat er af kwam deed me niet denken aan karma van rituals. Schuimt verder wel goed.

Ik zag bij onze Lidl dat ze een ook opblaasbare jacuzzi’s verkochten voor 200 euro ofzo. Zou dat iets zijn? Heeft iemand ze ook gezien? Want online kan ik ze niet vinden (diezelfde).

De tomatensoep versie van deze is ook heel lekker!

2 likes