Lidl

Iemand deze wel eens gehad en is ‘t wat?

6 likes

Niet de allerlekkerste die ik ken maar hij is wel oké. Zeker voor die prijs.

Mijn favoriet is van La Place en die bestel ik mee als ik bij Jumbo online bestel.

3 likes

Ik heb deze wel vaker gekocht ik vind het wel lekker! :grin:

3 likes

Vandaag deze heerlijke pantoffels gekocht met lamsvacht.

8 likes

Een paar weken geleden was er een chocoladevariant van de High Protein pudding/kwark, maar sindsdien nooit meer gezien. Weet iemand of dat aan de vestigingen ligt waar ik kom, of was het iets eenmaligs?

1 like

Was een tijdelijk actieproduct!

1 like

Ik weet niet of je dicht bij de Duitse grens woont, maar bij Kaufland zit dat gewoon vast in het assortiment!

2 likes

Neeeee meen je niet :sob: ik zocht m vorige week ook al en toen zag ik alleen andere smaken, dus ik dacht chocola zal wel op zijn.
Ik woon niet bij de Duitse grens en die van melkunie zijn 2x zo duur, dus echt stom dit

2 likes

Nee helaas. Ik ga die van Ehrmann nu maar proberen 🥲

2 likes

Bij mij is de chocolade variant er nooit geweest zelfs. De andere 3 smaken zitten wel vast in t assortiment. Melkuni heeft ook nog high protein chocolade pudding mocht je er nog een willen proberen

1 like

Dit is lekker. :heart:

Waarschijnlijk bestaat het al tienduizend jaar maar zag het vorige week ineens liggen.

14 likes

Smaakt het als bonbonbloc? Zo ziet het er wel uit

3 likes

Jaaa vind ik wel. :grinning_face_with_smiling_eyes: Voor €1.50 sowieso een prima vervanger.

1 like

Ik ga het ook halen, goeie tip :star_struck:

4 likes

Vanaf volgende week! Ik ben benieuwd, doet me in ieder geval heeeel erg denken aan Rituals haha :eyes:

23 likes

Oeh dit ziet er wel interessant uit.

3 likes

Oja, die zag ik vanochtend ook voorbij komen op TikTok. Qua geur schijnen ze ook wel op Rituals te lijken.

7 likes

Oeh welk account op tik tok?

3 likes

uuuh geen idee, was gewoon aan het scrollen op mn fyp. Als je in de zoekbalk intypt “lidl Rituals” vind je ook al een hoop filmpjes daarover

4 likes

Hopelijk is het hier ook maar ga maandag sowieso wel even langs voor werk.

1 like