Lidl

De champignonburger :ok_hand:t3:

3 likes

Kunnen deze dingen in de vriezer?
Heb voor het eerst een vriezer en ben nog aan het leren wat er in kan :sweat_smile:

3 likes

Ja hoor, alles komt er tot nu toe prima uit hier haha

1 like

Mijn ervaring is ook dat je alles prima in kan vriezen. Ik heb nooit ergens problemen mee gehad. Wel 1 keer voedselvergiftiging van ingevroren vega balletjes die daarna in de microgolf gingen, maar volgens mij had dat niks te maken met het invriezen haha. Overigens heb ik die balletjes daarna ook gewoon weer een miljoen keer gegeten terwijl ze bevroren waren geweest, en nooit opnieuw ziek geweest. Dit was echt een nutteloos verhaal maar goed gewoon invriezen die handel

2 likes

Ik vind het nog altijd jammer dat ze die vegan burgers niet meer hebben, die vond ik echt zo lekker! Die hebben ze naar mijn idee ook echt maar een paar maanden gehad.

2 likes

& @Foucher thanks! Dan ga ik ook kijken of er nog wat in mijn Lidl ligt om in te slaan!

1 like

De balletjes zijn ook lekker, al helemaal met truffelmayo :drooling_face:

5 likes

Heeft iemand toevallig ervaring met de brand- of graveerpen van Lidl?

Ik zou hout willen branden/graveren en twijfel wat de beste koop is.

3 likes

Ik heb die onderste, maar gebruik hem om plastic mee te smelten haha. Daar werkt hij prima voor. Hij wordt best goed heet. Het houdertje stelt niet veel voor en is nogal wankel dus het is even opletten op het moment dat je hem daarin legt. De stempeldingen heb ik nooit gebruikt, maar die andere opzetstukjes zijn makkelijk erin te doen en om te wisselen. Best een handig dingetje voor het geld

4 likes

Zoek de verschillen

28 likes

Hahaaaa wat erg dit! Ik had deze bijna meegenomen vandaag.

De citroenkoekjes waren op en ik was echt oprecht chagrijnig ervan.:cry:

2 likes

Ben verslaafd aan dit

18 likes

Jaaaaa zo verslavend is deze haha

4 likes

Ik heb deze dit weekend ook ontdekt, kwam toevallig tegen en meegenomen omdat ik ze hier voorbij had zien komen, viel zeker niet tegen🤤

1 like

Ze zijn zo lekker SOS

6 likes

Bij de Lidl in Nederland?:blush:

3 likes

Ja! Bij de actieproducten van dezeweek. Volgens mij iets van belgische week

3 likes

Ah daarom dus nog niet gezien!

4 likes

Mijn vriend beschreef zojuist een zoet broodje van de Lidl dat echt superlekker en zacht was volgens hem, maar alleen 1x in december heeft gegeten rond de kerstperiode.

Het is een rond broodje (geen bladerdeeg) zonder vulling en alleen een chocolade drizzle erop, het was ook met gaten aan de zijkant?!?!

Weet iemand welk broodje het kan zijn😁

2 likes

Bedoelt hij niet gewoon een donut? Die bogen aan de zijkant zouden aangezien kunnen worden voor gaten

1 like