Lidl

Nee volgens mij niet, deze donut heeft ook nog een chocoladevulling zie ik…

1 like

Was dit van de verse broodjes afdeling? En afgelopen kerst? Ik kan namelijk echt niks verzinnen wat er op lijkt en ik sta er bijna iedere dag in de bakkerij, maar misschien moet ik even iets dieper nadenken. Ik snap alleen niet hoe een broodje gaten aan de zijkant kan hebben :sweat_smile:

Er zijn heel vaak tijdelijke verse broodjes, ik denk dat het daarvan moet zijn. Ik kan me wel zoiets herinneren tijdens een Spaanse week

3 likes

Jaa bij de verse broodjes! ik ben zelf ook allerlei zoektermen aan het googlen, maar er komt niks op. Mijn vriend is dus ook meerdere keren teruggegaan naar die lidl🤣. Ik denk dat hij met gaten een soort rasterdeeg bedoelt maar ik kan me er ook niet echt veel bij voorstellen.

@Kurisu ik ga even kijken in de folder van de spaanse weken thanks!

2 likes

Disclaimer het kan ook een Portugese of Argentijnse week ofzo geweest zijn haha. Gewoon de folder in de gaten houden bij de thema weken of er speciale verse broodjes zijn

2 likes

Ja het zal sowieso een tijdelijk broodje zijn geweest, dan kan dat maanden duren voordat die terug komt (áls het nog een keer terugkomt) en dan hebben we het maximaal een weekje. Ik kan er niet tegen dat ik niet kan bedenken welke het is haha.

5 likes

Ik denk dat het toch de donut was waar ze per ongeluk vergeten zijn een vulling in te doen haha. Dat verklaart de gaatjes aan de zijkant. Mits het de donut die Merrow postte is

1 like

Oh dat zou nog kunnen dat het een vullingloze donut was…

@YangBo ik heb veel te lang tijd verspild aan google zoekopdrachten hierdoor :no_mouth:

2 likes

Was het geen Cronut?

6 likes

Nope ook niet, leek meer op een brioche…

2 likes

deze zijn zoooo lekker

4 likes

Zijn deze nieuw? Gisteren gekocht, erg lekker.

4 likes

Niet nieuw, wel tijdelijk. Als je ze lekker vind moet je ze deze week vaker halen, binnenkort zijn ze weg haha

De eerste verrassing vond ik hoe GROOT deze dingen zijn! En ze zijn lekker, heb ze nu in melk maar zou ze de volgende keer denk ik droog in yoghurt eten ofzo.

16 likes

Ja deze zijn echt fantastisch, kan me daar echt ziek aan eten haha

3 likes

Dat nam ik ook al in overweging inderdaad :drooling_face:

2 likes

Ik mis de groene vegan zonnebrand creme bij lidl. Was echt mijn favoriet maar is al een tijdje niet meer te verkrijgen :frowning:

2 likes

Deze rode soort van split ijsjes zijn zooo lekker! :heart_eyes:

6 likes

Oeh ook leuk die verpakking met dat zeepaardje. Ik ga deze uitproberen!

5 likes

Nu ben ik even extra blij met mijn Cien Cellular Beauty producten :crazy_face:

https://womanly.nl/lidl-creme-vergelijkbaar-variant-500-euro

3 likes