Op tiktok zie ik dat Lidl die serum en crème enzo weer heeft
Weet iemand of Lidl momenteel kruidenplantjes verkoopt?
Bij mij niet
Jammer zeg. Het is nog te vroeg om te zaaien en ik vind die verse kruiden uit de supermarkt zo duur. Wil dan liever een plantje dat ik goed kan verzorgen. Hopelijk komen ze snel.
Hier is het heel erg wisselend.
Zag ze laatst opeens staan, maar waren snel op en niet meer aangevuld helaas.
Bij mij verkopen ze het al de hele winter door!
Oeh! Is dat toevallig in regio Utrecht?
Nee helaas, in Noord-Brabant!
Bij mij in Noord-Holland zijn ze er altijd. Dus dat is dan denk ik heel wisselend per winkel, misschien kun je ze bellen om te vragen of ze het hebben?
Lidl H.o.ograven (S.m.aragdplein) heeft ze ook altijd! Net nog geweest en even voor je gekeken. Nu op voorraad: heel veel basilicum en verder bieslook, tijm, peterselie en munt. In de (heel snel uitverkochte) too good too go box zitten ze eigenlijk ook altijd van dit filiaal.
Wat lief, dank je wel! Ik ga het snel checken.
Verkopen ze bij jullie Lidl’s wel kikkererwten? Ik ben er nu bij twee in de buurt geweest maar kan het niet vinden. Maar ik zou het zo vreemd vinden als het niet verkocht wordt dus misschien kijk ik er gigantisch overheen?
Ja hoor. Maar wel meestal in kleine blikjes, 3 blikjes in een plasticje.
Ja! Toevallig vandaag nog gekocht. Ze staan samen met blikjes linzen. Maar ik grijp ook wel eens mis de laatste tijd. En ze hebben ze ook nog wel eens in zakken
Ik koop niet de kikkererwten, wel de 3 kleine blikjes linzen die hier genoemd worden maar die hebben ze niet in alle Lidls/altijd inderdaad! Ben altijd blij als ik ze toch vind
Ik zag ze vandaag toevallig staan bij de linzen/ mais. Voorheen kocht ik de biologische droge, maar dat was meestal bij een biologische week.
Mijn Lidl heeft nu 500 gram geraspte kaas voor €4,99, dat is €0,99 per 100 gram en normaal is jong belegen geraspte kaas iets van €1,39 per 100 gram! Ik heb ff wat ingeslagen en dat gaat de vriezer in.
Bij mijne is het er vaker niet dan wel. Soms hebben ze geen blikjes, maar wel zakjes (daar hebben ze ook kidneybonen etc in zitten). Maar ik denk dat ze bij mijn filiaal 70% van de tijd geen kikkererwten hebben.
Ik zag vanochtend een nekmassage apparaat liggen, heeft iemand die toevallig en is het wat?
ik weet niet of het die was maar ik heb toevallig deze geprobeerd vorige week en was er niet van gecharmeerd
hij zoemt in je oor en het was erg bonkig