Lidl

Klopt het dat ze nu niet verkrijgbaar zijn maar alleen rond de feestdagen en moederdag oid? Ik ging laatst op zoek naar die producten maar ook een grote Lidl had ze niet.

4 likes

Ja klopt! In mijn ervaring wel zo vaak per jaar dat ik prima uitkom. Koop meestal 2 potjes dan en dat is dan nog niet helemaal op als ze het weer verkopen.

2 likes

Ze hebben weer de oude kaas met bier bitterballen :heart_eyes:

1 like

Ohh de verse kokosmakroon van de bakkerij is echt geweldig. krokant van buiten en lekker smeuïg van binnen :drooling_face:

5 likes

Zoo inderdaad, echt super lekker!

3 likes

Jaaaa deze is geweldig.:pray:t2::pray:t2:

7 likes

Ik ren naar de Lidl!

1 like

deze heb je ook van ritter sport en die combi is echt lekker indd!

2 likes

Ik heb deze nog nooit in de winkel gezien!!!? Volgende keer even naar op zoek :drooling_face:

2 likes

De delixcieus cheesecakes zijn niet meer vega :(((

3 likes

Heeft Lidl op dinsdag altijd de planten voor de helft van de prijs? Ik heb al deze planten gekocht voor 11 euro!

33 likes

Nee, de 30%/50%/verspil me niet stickers is sowieso verschillend per filiaal (behalve de verse dingen uiteraard). Bij ons filiaal deden we de planten altijd stickeren als we ruimte nodig hadden voor de nieuwe lading :sweat_smile:

8 likes

Dit is zooo leuk :jack_o_lantern: love de laidl

9 likes

Hahaha iemand dit al geproefd? Smaakt dit gewoon normaal? Ik heb vroeger wel eens spongebob pasta gehad maar dat leek toch net wat minder te smaken ofzo

5 likes

Net als de halloween chippies meer voor het thema dan de smaak

5 likes

Dit soort dingen smaken altijd naar elastiek.

5 likes

Sad

Ik heb eigenlijk nog nooit afprijzingen op planten gezien bij Lidl! Maar goede deal zeg! Ook nog met 2 potten erbij.

6 likes

Ja bij mijn Lidl hebben ze deze al een tijd.

4 likes

Ik vond dit echt leuke kerstballen! 4 euro voor het setje!

15 likes