Klopt het dat ze nu niet verkrijgbaar zijn maar alleen rond de feestdagen en moederdag oid? Ik ging laatst op zoek naar die producten maar ook een grote Lidl had ze niet.
Ja klopt! In mijn ervaring wel zo vaak per jaar dat ik prima uitkom. Koop meestal 2 potjes dan en dat is dan nog niet helemaal op als ze het weer verkopen.
Ze hebben weer de oude kaas met bier bitterballen
Ohh de verse kokosmakroon van de bakkerij is echt geweldig. krokant van buiten en lekker smeuïg van binnen
Zoo inderdaad, echt super lekker!
Jaaaa deze is geweldig.
Ik ren naar de Lidl!
deze heb je ook van ritter sport en die combi is echt lekker indd!
Ik heb deze nog nooit in de winkel gezien!!!? Volgende keer even naar op zoek
De delixcieus cheesecakes zijn niet meer vega :(((
Heeft Lidl op dinsdag altijd de planten voor de helft van de prijs? Ik heb al deze planten gekocht voor 11 euro!
Nee, de 30%/50%/verspil me niet stickers is sowieso verschillend per filiaal (behalve de verse dingen uiteraard). Bij ons filiaal deden we de planten altijd stickeren als we ruimte nodig hadden voor de nieuwe lading
Hahaha iemand dit al geproefd? Smaakt dit gewoon normaal? Ik heb vroeger wel eens spongebob pasta gehad maar dat leek toch net wat minder te smaken ofzo
Net als de halloween chippies meer voor het thema dan de smaak
Dit soort dingen smaken altijd naar elastiek.
Sad
Ik heb eigenlijk nog nooit afprijzingen op planten gezien bij Lidl! Maar goede deal zeg! Ook nog met 2 potten erbij.
Ja bij mijn Lidl hebben ze deze al een tijd.