Alles van Train.
Alles wat Suzan en Freek ooit hebben uitgebraakt beschouw ik als een misdaad tegen de mensheid. Voor het tribunaal ermee!!
Oh dat ene nummer, ‘nu wij niet meer praten’.
Echt kots.
Neeeeeeeee blijf gwoon van Rasputin af
Ja ik word daar ook echt onredelijk boos van, hun muziek brrr
Suzan en Freek gaan ooit nog verantwoordelijk zijn voor het uitbreken van de derde wereldoorlog.
Ik haat ook alle liedjes van vloggers die ineens gaan zingen en dan met een heel team zo super autonoom creatief een liedje gaan schrijven. En dan die minions die ze allemaal optillen. Gewoon nee.
Even het rijmwoordenboek erbij pakken.
en dan gaan ze opeens ~DiEpZiNnIgE tEkStEn~ schrijven. Maar dan wel op het niveau van ‘boom boom balaindo dans met mij de tango’
Teske ahummm
Bijvoorbeeld. Of ehm Famke…
Ik haat alles van Davina Michelle
Wanneer onthou ik dat ik een geen een liedje hier aan moet klikken. Bij elk nummer was ik het na 20 seconden zat want nee heb je dat zeiknummer weer. Heb trouwens wel het idee dat van alle radiozenders Sky de meest zeikerige is.
Haha ik snap je, ik doe mezelf dat leed ook iedere keer opnieuw weer aan. En Sky is idd over het algemeen een zeikzender.
En dan wijden ze daar een lied aan ‘Soldaat van Oranje’ en wordt het de nummer 1 positie van de top 10 iedere week met succes verlengt.