https://www.youtube.com/watch?v=LmXaaEvnnOQ
Ik ben niet zo gediend van nummers waarin afwisselend een vrouwenstem en een mannenstem hun kant van de zaak belichten.
https://www.youtube.com/watch?v=LmXaaEvnnOQ
Ik ben niet zo gediend van nummers waarin afwisselend een vrouwenstem en een mannenstem hun kant van de zaak belichten.
Ik word echt HELEMAAL gek van La vie en rose
Op instagram, in vlogs, waarschijnlijk komt het van tiktok ofzo maar AAHHHH
Vooral in een slechte en gevoelige coverversie
Ik zou echt een avondvullende rant kunnen houden jegens alle covers van dit lied, al helemaal die in Emily in Paris ( en wat is dat trouwens ook een ongelofelijke k-u-t serie)
Jaaaaa
Wij kunnen elkaar de hand schudden
Ik moest dit woord echt drie keer lezen haha
Ik wil mn oren eraf snijden. Dit is echt muziek voor mensen die met hun sgatje naar Turkije gaan
Ook ff applaus voor de thumbnail.
Om te janken echt.
Helemaal met je eens, wat een ellende. Het ergste vind ik nog hoe erg ze dit nummer pushen en dat het overal voorbij komt. Echt laat me met rust.
Waarom zit John Ewbank ook in deze clip? Dat is toch gewoon een ‘achterdeschermenman’? Echt wat proberen ze hier te bereiken? Ja ik weet het wel, meeliften op het hervonden gevoel van vrijheid enzo. En het gezicht van deze vriendelijke, aantrekkelijke witte mannen helpen natuurlijk mee. Maar echt pleur op.
Die gespeelde innige vriendschap tussen rolf en marco ook ineens.
Ja ugh en dan ook QMusic die dit nu als foute anthem hebben.
Leave me alooooneeee
Ik vind het echt knap hoe Gwen Stefani steeds slechtere muziek is gaan maken. Dit nummer is werkelijk verschrikkelijk. Dan is het nog dommer om een link te leggen met Hollaback Girl, een nummer dat wel te pruimen was.
Dat nieuwe kerstnummer van die verschrikkelijke Ogene zussen hoor ik overal en het is werkelijk niet te doen hoe erg het is. Wat een hysterisch geschreeuw. Deze meiden zijn toch wel de ergste Nederlandse uitvinding van de afgelopen 5 jaar.
De haat blijft onverbiddelijk aanwezig!!
Dit is inderdaad wel HEEL erg zeg jemig…die productie
Alles Kensington en The Killers
Ik word hier blij van en heb dit afgelopen maand vaak geluisterd. Wat is er mis met mij
Ik luisterde net naar wat oude Anouk singles maar werd er direct aan herinnert hoe kut ik deze vond.
Weet nog zo goed dat ik dit nummer in die tijd op m’n MP3-speler (jawel) had staan en ik nooit normaal van de bus naar m’n kamer kon lopen als dit nummer op stond, ging vanzelf op dat ritme een soort van marcheren.
Cover me in sunshine van Pink. Het is vooral retesaai. Twee wazige coupletten en teringveel refreinen.