Liedjes die je haat

Ik kon zweren dat dit topic er al was, maar blijkbaar niet. :face_with_raised_eyebrow: Wat zijn nou echt liedjes die jullie haten? Sinds kort kan ik dit nummer aan mijn lijstje toevoegen:

Echt ik heb zo’n schurft hekel aan dit nummer. Iedere keer als ik het op de radio hoor krijg ik echt bijtneigingen, vooral dat ergerlijke kutrefrein omg.

En deze ook niet te vergeten.

Lekker boeiend dat je ooit 7 jaar oud was, en wtf moest je op je 11de al een vrouw zoeken en shit wtf man.

16 likes

Ik word hier heel erg mee gepest en ben eens zelfs gedwongen om Shrek te kijken alleen omdat het in de soundtrack zit haha, ik krijg echt zin om iemand te slaan zodra die schreeuwlelijk z’n mond opentrekt.

8 likes

Voor de rest sowieso alles van coldplay.

24 likes

Hebben ze je deze man ooit laten zien? :joy:

5 likes

Ik vind van die avicii en Tiësto nummers echt heel kut. Zooo afgezaagd en lijkt zo op elkaar.

6 likes
13 likes

Ik vind dit zo’n vreselijk nummer he

Sowieso alles van The Killers behalve Mr. Birghtside, dat nummer vind ik stiekem wel leuk.

19 likes

Dit vind ik ook zo’n kutnummer. Gelukkig hoor je hem nu niet vaak meer op de radio.

Heyaheyaheyaheya heya…heya…heyaaaahaaaa echt die soort van pauzes in die heya’s ergeren mij en ik kan niet eens goed uitleggen wat het is maar ik vind het zo’n teringlied hahaha

9 likes

JAAAA! Die ook idd. Snap niet dat dat een hit is, eerlijk waar niet.

2 likes

neeeeeee, dit is mn fave nu zullen we nooit vrienden zijn.

2 likes

Alles van de Cranberries, maar vooral Zombie. Echt, wat een kutlied :nauseated_face:

1 like

Halleluja! Ben het zo met je eens.
Wat een zeikmuziek is dat.

1 like

:face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage:

20 likes

Wat trek ik dit nummer slecht.
13 likes

Hahahaha ja ik heb het geloof ik echt meer dan eens gezegd :joy: maar ik HAAT dat nummer echt zo erg. Vind het ook zo’n arrogante kwal, hij heeft het in dat liedje eigenlijk alleen maar over hoe hij zo succesvol is en shit, en ook dat gegil van ‘LUCAS GRAHAAAM’, pontificaal, midden in dat nummer ik moet er echt van kotsen gewoon haha

5 likes

Dit lied is mijn cue om naar huis te vertrekken op elk feest. Bye.

15 likes

Sowieso alles van Adele.

Ook wel alles van Ed Sheeran eigenlijk.

En deze.

17 likes

Omg staan echt liedjes tussen die ik fantastisch vind.

Maar hozier met dat kerkenlied vind ik wel echt afschuwelijk

4 likes

Als ik dit lied op de radio hoor krijg ik echt een hoge bloeddruk

33 likes

Hahahaha ik ga helemaal stuk om deze post, ik ken 90% van deze nummers niet, maar nu haat ik ze ook omdat jij ze zo lekker afkraakt :smile:

1 like