Ik hoor deze, Texas hold 'em en Unwritten en nog een lied waarvan ik de naam niet ken non-stop op TikTok. Deze vind ik het meest verschrikkelijk.
De enige die ik wel chill vind als 'ie langskomt is Tswala Bam haha
Ik hoor deze, Texas hold 'em en Unwritten en nog een lied waarvan ik de naam niet ken non-stop op TikTok. Deze vind ik het meest verschrikkelijk.
De enige die ik wel chill vind als 'ie langskomt is Tswala Bam haha
Dit klinkt echt als iets wat een tienermeisje wat denkt dat ze heel stoer en wijs is nadat haar hart gebroken is zou schrijven
Dit is zo’n oorwurm
Al lang niet gehoord maar nu tegen m’n zin in omdat bouwvakkers hem hebben opgezet
Ik vind dit toch zo verschrikkelijk. Echt weer zo’n liedje wat overduidelijk de melodie leent van een ander (veel beter) nummer, maar nét niet genoeg om het plagiaat te maken. Verder is dit wel echt dé soundtrack voor wanneer je een blik bonen aan het uitzoeken bent in de Albert Heijn ofzo haha.
dat nummer Lotje maakt me WOEST
Ik heb Ayo Technology van Milow in m’n hoofd ik denk dat ik per ongeluk ergens radio heb opgepikt ofzo, echt hels dit
Baila de Gasolina. STOOOOOOOP
Fireflies vind ik toch wel echt het allerkutste nummer ooit!! Word er agressief van als ik eraan denk. DIE STEM OOK!! Alsof hij met z’n neus dichtgeknepen zingt
“Ordinary” van Alex Warren. Telkens hetzelfde fragment wordt gebruikt bij fragmenten en reels. Vreselijk ![]()
Ja echt een kutnummer. Er is 1 ander liedje waar ik net zo boos van word en dat is girl on fire van Alicia keys, echt afschuwelijk dat gekrijs.
Oh, en without you van the kid laroi ofzoiets, omdat hij zingt: can’t make a wife out of a hoe. Dat liedje werd zo lang OVERAL gedraaid en ik vind dat zinnetje echt wanstaltig en misogyn.
Ik HAAT dat nummer van Alicia Keys ook, op sommige momenten klinkt het echt alsof iemand haar knijpt. Een ander nummer wat ik echt vreselijk vind:
Dat gespeeld dramatische, hoe hij ‘Will I’ aan het eind steeds roept (iets als heel hard WILLAH). Echt I hate it
river flows in you ![]()
met als dieptepunt Coenradie die dit laatst in een talkshow heeft gespeeld
Sowieso haat ik bijna alle neoklassieke pianomuziek (enkele uitzonderingen daar). Zo uitgekauwd en saai en vreselijk overrated. De helft van die neoklassieke playlists bestaat ook uit niet bestaande AI artiesten puur om het geld.
Ik hoorde dit lied gisteren nog en hij zingt echt meer “BLA”, of “buhhh-la”, snapte niet eens dat het “will I” moest voorstellen.
Ik had een van zijn albums altijd op repeat staan terwijl ik aan het leren was. Dus nu voelt het als ik dit nummer hoor zo van hup in de start blokken. Oh en het was ook een heel ding toch door twilight? Ik dacht tenminste dat ik via de films bij deze pianist uitkwam.
Oh dit nummer hoor ik te vaak tijdens een ceremonie van een bruiloft, vreselijk inderdaad.
Sinds iemand zei dat het echt Christian pop vibes heeft, vind ik dit nummer nog stommer
Ja volgens mij is het ook gewoon Christian pop, gezien de tekst ook haha