Door de film Anyone But You met Sydney Sweeney. En daarna is zo het zoals het nu vaak gaat opgepakt op TikTok.
Heb je nooit the hills gekeken?
Nope. Maar dat liedje is toch de laatste tijd opnieuw populair geworden? Dus lijkt me eerder door wat hierboven gezegd is.
Ik bedoel omdat je zegt de grootste hit was die andere. Maar volgens mij was het destijds ook een grote hit door the hills.
Oooh ok nee nooit gezien dus. Ik kende het liedje wel (en The Hills natuurlijk ook) maar dacht dus dat het andere populairder was
Ik had dat bij pocketful of sunshine toen die door film easy A overal werd gedraaid, en nu dus weer bij een ander liedje van haar haha
Ik hoor deze, Texas hold 'em en Unwritten en nog een lied waarvan ik de naam niet ken non-stop op TikTok. Deze vind ik het meest verschrikkelijk.
De enige die ik wel chill vind als 'ie langskomt is Tswala Bam haha
Dit klinkt echt als iets wat een tienermeisje wat denkt dat ze heel stoer en wijs is nadat haar hart gebroken is zou schrijven
Dit is zo’n oorwurm
Al lang niet gehoord maar nu tegen m’n zin in omdat bouwvakkers hem hebben opgezet
Ik vind dit toch zo verschrikkelijk. Echt weer zo’n liedje wat overduidelijk de melodie leent van een ander (veel beter) nummer, maar nét niet genoeg om het plagiaat te maken. Verder is dit wel echt dé soundtrack voor wanneer je een blik bonen aan het uitzoeken bent in de Albert Heijn ofzo haha.
dat nummer Lotje maakt me WOEST
Ik heb Ayo Technology van Milow in m’n hoofd ik denk dat ik per ongeluk ergens radio heb opgepikt ofzo, echt hels dit
Baila de Gasolina. STOOOOOOOP
Fireflies vind ik toch wel echt het allerkutste nummer ooit!! Word er agressief van als ik eraan denk. DIE STEM OOK!! Alsof hij met z’n neus dichtgeknepen zingt