Wordt echt agressief van dit nummer, vooral omdat je er al maanden mee wordt dood gegooid
Ik had er tot vandaag nog nooit van gehoord, dus sounds like a you problem haha.
De cover van Fast Car door ene Luke Combs ![]()
Wellicht ben ik raar, maar vind het maar niets.
This ain’t Texas, ain’t no hold ‘em ![]()
Mn man vroeg zich af waarom ik dit liedje zo vaak luisterde, maar ik scrolde gewoon op TikTok en hij kon er echt niet bij dat dit liedje gewoon ZO vaak voorbij komt
vreselijk
Ja echt hè? Ik heb het complete liedje zelfs nog 0 keer geluisterd
Ik hoor nog maar 4 dezelfde liedjes onder elke tiktok, word er gek van.
Gelukkig is het op zn retour want het is ook op boomer insta aangekomen ![]()
Mijn vriend is een muse fan en speelde dit af, en ik vind ze normaal ook wel goed, maar toen ik dit hoorde zei ik gelijk hardop:’ Wtf is dit man’
. En mijn vriend wou eerst nog doen alsof het goed was, maar ook hij gaf laatst toe dat hij zich eraan ergert wanneer het op komt in zijn playlist haha. Het is ook zo’n jumpscare die COMPLIANCE!!! de hele tijd haha
Ik vind de tekst ook zo cliche. Alsof het door chatgpt geschreven is ofzo.
COMPLIANCE
Unwritten van Natasha Bedingfield vond ik toen ik 11 was al kut, echt een plaag dat hij nu weer populair is ![]()
Ik kon niet bedenken welk liedje het was dus op youtube opgezet en meteen zo’n ah nee niet dit lied
helemaal eens dus.
Hallelujah van Leonard Cohen vind ik helemaal niks.
Ja vanwaar is die ineens zo populair ? Vroeger was haar grootste hit toch these words?
Door de film Anyone But You met Sydney Sweeney. En daarna is zo het zoals het nu vaak gaat opgepakt op TikTok.
Heb je nooit the hills gekeken?
Nope. Maar dat liedje is toch de laatste tijd opnieuw populair geworden? Dus lijkt me eerder door wat hierboven gezegd is.
Ik bedoel omdat je zegt de grootste hit was die andere. Maar volgens mij was het destijds ook een grote hit door the hills.
Oooh ok nee nooit gezien dus. Ik kende het liedje wel (en The Hills natuurlijk ook) maar dacht dus dat het andere populairder was ![]()
Ik had dat bij pocketful of sunshine toen die door film easy A overal werd gedraaid, en nu dus weer bij een ander liedje van haar haha