Liedjes die je haat

Ik vind haar VERSCHRIKKELIJK! Middelmatige conservatorium tuttebel.

18 likes

Sowieso klinkt dit nergens naar, maar het lijkt ook serieus alsof hij zingt:’ Let me shit for you’ , :joy:. De video krijgt wel punten van mij omdat het intro gewoon precies lijkt op een fucking rare droom die ik ooit had haha.

4 likes

Ugh deze

Ik kan niet zo goed benoemen, want heb het nummer altijd al gehaat, ook al vond ik Kings of Leon toentertijd best wel leuk. En toen werd dit zeiknummer ook nog eens een hit, oh verschrikkelijk.

12 likes

In het algemeen heb ik het moeilijk met liedjes die te vrolijk zijn. Dit is daar ook echt het toppunt van


Fucking geforceerde blijheid. Doet me denken aan van die mensen die altijd overal het positieve van in willen zien. :dancingbanana: :dancingbanana:
Daarvan komt spontaan mijn inner gargamel naar boven
39 likes

Deze komt terug in alle golden oldies lijsten maar ik haat m zo

11 likes

Aahhhh ik klik een voor een die nummers aan (en ook weer uit) om lekker mee te haten hier, spelen ze ineens allemaal tegelijkertijd af?!

Deze zit ook hoog in mijn irritatiezone

3 likes

Dit is ook echt zo’n zeikstraal nummer

30 likes

Het begin van dit nummer. Oke dan kunnen we? Echt wie heeft dit verzonnen en dan dat domme kut neppe lachje van hem. Word zo chagrijnig van dit pis ventje

9 likes

deze. ik trek dit zo zo zo zo slecht. sowieso een schijthekel aan country maar ik vind ilse de lange altijd nóg een stapje erger :cry:

28 likes

Hey There Delilah

Edit: ik zie nu dat er ook een versie is van The Baseballs. Ik ga het niet eens luisteren, dat is vast dubbel zo erg

8 likes

Omg ja Twarres. Mn moeder is Fries en ze heeft zo’n hekel aan Twarres en dan vind ik het natuurlijk te leuk om dat ene nummer op te zetten (al vind ik het ook een zeiknummer)

1 like

Omg hij is echt mijn droomman, zo sexy

Alles wat gemaakt is door een zeikerige witte man met een gitaar. Met name Passenger en Tallest Man on Earth word ik helemaal kriegelig van.
Ze klinken voor mij allemaal zo:

2 likes

Zielsverwant!

1 like
16 likes

Ik haaaat heel veel nummers uit dit topic, inderdaad vooral van die trage singer-songwriter-gitaar-zeikmuziek… :tired_face:
En omg deze:

4 likes

Oh veel nummers erger ik me ook aan. Om nog even wat toe te voegen:

6 likes

Alles van ABBA en André Hazes.
Van Hazes werd het een running gag dat ik het zo kut vind dat ik zei dat ik naar huis zou gaan als het op kwam. Woonde letterlijk om de hoek van de kroeg, dus ben het met mn dronken harses zonder aankondiging echt gaan doen ook. Werd echt: ‘huh waar is Linda?’ … '‘oh, ik hoor Hazes, die is naar huis’. En dan ging ik gewoon slapen thuis.

16 likes

Bloedende oren krijg ik van deze.

1 like

Ohhh nee niet deze :cry: