Liedjes die je haat

Hahahah je mag met emojis op me reageren!

1 like

Adele - Hello

Kan ik echt niet mee.
Hello from the other side. :expressionless:

Denk ik meteen: “Is er iemand dood ofzo?”

5 likes

Vooral doordat iedere wannabe gitaar speler/zanger/backpacker dit lied altijd speelt. En dat iedereen dat dan leuk vindt en mee gaat zingen en ik dan er zo bij zit :weary: . Verschrikkelijk.

19 likes

Hahahaha (sad laugh) :sob::sob::sob:

Ik heb trouwens ook een hele erge hekel aan Sex on Fire van Kings of Leon, dat nummer roept echt nare emoties in me op, en die titel doet me ook nog eens denken aan een soa ofzo in plaats van vurige sexy seks (als dat ueberhaupt is waar het over gaat, want ik heb echt geen flauw idee).

7 likes

Verder vind ik the Black Eyed Peas nog wel leuk maar ik krijg echt de kriebels van dit nummer. Vooral toen het nog elke stapavond werd aangezet :tired_face:

21 likes

:joy:

5 likes

Oeps, ik heb wat nummers gedownload na het lezen van dit topic.

4 likes

Dit nummer haat ik het allermeest. Sowieso kan ik de stem van die man echt niet aan, maar deze tekst en vooral ook deze compleet achterlijke videoclip gaan echt te ver:

Hallelujah kan ik ook niet echt niet meer aanhoren, of het nou gezongen wordt door Leonard Cohen, Jeff Buckley of wie dan ook.

Maar nou ging ik net even op youtube opzoeken welke versie nou het allerafschuwelijkst is. En ik heb hem gevonden hoor, echt niet te doen dit. Alleen die eerste paar woorden al, met zo’n kraakstemmetje en zo’n getergde blik erbij:

Edit: Wel een mooi thema zo met mensen die een beetje dramatisch lopen te doen en moeilijke hoofden trekken in de sneeuw.
Edit 2: Oh die tweede video is helemaal niet in de sneeuw, maarja, lijkt erop.

16 likes

Jaaaa wat is dat nummer van James Blunt toch vreselijk. Ik denk dat ik geen nummer kan bedenken waar ik meer haat voor voel dan die!

Hallelujah raakt me daarentegen altijd wel, maar dat is omdat het gedraaid is op de begrafenis van een vriendin van me, dus dan komt het meer door de emotionele lading.

3 likes

Oh dat snap ik wel, muziek kan zo verbonden zijn met bepaalde herinneringen en daardoor onwillekeurig zoveel gevoel oproepen.
Ik zie in dit topic ook een aantal nummers voorbij komen die me heel sterk terug doen denken aan bepaalde periodes in mijn leven en waarnaar ik daardoor echt niet meer objectief kan luisteren.

Oooooooh wie was het ook alweer die dit nummer omschreef als hét nummer waar iets te oude mannen dan helemaal op losgaan in de bar? Dat was zo on point.

3 likes

Standaard saai kut nummer. En er zit een irritante piep/fluitje doorheen. Heb nog een zoektocht op internet gedaan of andere mensen het ook hoorden, bloedje irritant en eens je het hoort, hoor je het altijd (op 0:24 voor het eerst te horen).
6 likes

Verder vind ik het zo grappig dat je bij bepaalde liedjes echt terug gaat naar een bepaalde periode. Bij het ene liedje denk ik aan MSN’en in 2005 met persoon x. Bij een ander liedje denk ik aan de vakantie in 2006. Bij een ander liedje aan een avond tv kijken met mijn zusje op mijn ouders’ kamer (bij het liedje van Ilse DeLange, daarna ook fan geworden). Grappig hoe dat werkt.

1 like

Instant de radio op een andere zender als dit opkwam. Dit vind ik geen eens meer klinken als rap. En dan dat zeikstukje van Beyonce erbij (ik heb verder niks tegen Beyonce)

Kut

Alles van FUN. Weet niet wat het is, te vrolijk, geblêr, de stem. Ooit mee wezen kijken naar een optreden van hen op een festival, omdat een vriendin dat zo graag wilde zien :sob:
9 likes

Oh ja zo irritant!

Ik heb een hekel aan dit nummer, ook mede om een geluid dat erin zit. Ik hoor een ambulance in het refrein, elke keer nadat hij talk to me baby zegt. Dit nummer was destijds altijd op de radio en als ik in de auto zat werd ik helemaal gek omdat ik dacht dat er een ambulance aan kwam.


Ik had dat ook een keer toen ik met een collega in de auto zat maar hij hoorde het niet.
8 likes

De tekst is kut maar ik vind de taalfouten met dit lettertype bij de lyrics nog kutter.

Alles van Bruno Mars en het meeste van John Mayer. Kan het niet zo goed uitleggen maar krijg echt een overal een crinch in mijn lichaam. Vooral Bruno Mars brrrr :persevere:

Hahaha vreselijk nummer eigenlijk! Toch brengt het mij terug naar mooie en onbezorgde tijden die ik als tiener beleefde haha. Ging altijd dagdromen op dit soort nummers, dat iemand echt heimelijk verliefd was op mij en dit soort nummers schreef voor en over mij. Vooral door het vrolijke deuntje dan…

Die van Passenger, ZO verschrikkelijk vind ik die. Vooral dat einde, dat het dan even stil is en dan *diep * dat gezang nog even. Brrrrr

1 like

Welke zender? Ik luister 3fm en ik hoor hem nooit haha.

Ik haat alles van Kensington en Imagine Dragons, als die op de radio komen zet ik hem uit (en dat is vaak). Volgens mij zeg ik dit bijna wekelijks op het forum, sorry daarvoor, maar de haat is groot.

5 likes