Liedjes die je haat

Dit lied is jarenlang mijn wekker geweest (waarom?!), krijg er helemaal de kriebels van als ik hem nu weer hoor.

1 like

Happy van Pharrell Williams

Blurred Lines van Robin Thicke

Somebody that I used to know van Gotye

Don’t ask me why, gewoon intense hekel aan.

22 likes

Alles van Florence & the machine
En dit…;

11 likes

wat een intens nare videoclip ook

1 like

Dit nummer vind ik 1 van de grootste zeiknummers ooit.

Hier krijg ik ook nog jeuk van.

En deze :face_vomiting: Yeah Yeah. Nee Nee Nee Nee.

11 likes

I do van Douwe Bob en Jacqueline Govaert :confounded:

4 likes

Dit kutlied vind ik ook zo ontzettend verschrikkelijk.

Hoe de FUCK verneuk je gewoon take on me van A-ha? Hoe krijg je het voor elkaar?!

9 likes

Heel simpel dus. Door Mister Worldwide aan de productie mee te laten werken.

7 likes

Ik hoor deze ‘take’ nu voor het eerst en had hem liever nooit gehoord. :crazy_face:

1 like

Haar stem in dit refrein.

Deze samenwerking

Deze samenwerking . Fun is gewoon geen fun.

11 likes

Zo vreselijk. Lijkt alsof de enige gedachte hierachter is: “als we de tekst laten rijmen is het een volwaardig nummer” en dan dat geschreeuw blegh

16 likes

Geen idee of het gepost is, maar ik kan de muziek van Caro Emerald echt niet handelen.

20 likes

Ja deze wil ik ook al een tijdje hier posten, echt verschrikkelijk. In het begin dacht ik oh een standaard Marco nummer. Maar dan komt dat mens krijsen en dan ook nog die ‘dance’ muziek??? What were they thinking :flushed:

1 like

Ik erger me ook aan de zweverige zin ‘ga maar kijken hoe het danst’. Ik snap wat er bedoeld wordt, maar toch roept dit elke keer weer een error op in mijn hoofd.

En dan ook nog met die schelle stem van Davina Michelle…

3 likes

Mijn vriend noemt haar dan ook Davina MiSchel

2 likes

Werkelijk elke noot die er uit de keel van Shawn Mendes komt.
Ik kan zijn stem echt niet verdragen en zijn liedjes komen ook nog eens om de 6 minuten op de radio voorbij.

5 likes

Liam heeft ook een zeik stem maar als zijn broer Noel dit nummer zingt klinkt het al een heel stuk beter vind ik. https://youtu.be/s2UeZ44HR7w

1 like

Alles van Ed Sheeran. Hij lanceert vaak ook meerdere liedjes tegelijk (of dat lijkt zo) dan heeft hij weer een samenwerking met iemand en het is allemaal even kut.

2 likes

Dit nummer.

8 likes