Liedjes die je haat

Oh nee die was ik vergeten, verschrikkelijk

Alles van Bruno Mars…


Alles van U2.
1 like

Ik heb dit in mijn hoofd, zocht iets op over boten dit kwam naar boven whyyy

3 likes

ah i feel you, was pas op een feestje waar ze kwamen optreden (don’t ask me why) en ik ben een halfuur lang demonstratief buiten gaan staan, wat een ellende. Dat hele repertoire ‘toeter op mn waterscooter’ en ‘schatje mag ik je foto’. Zelfs dronken is dit niet leuk.

1 like

Omg ze treden nog op? Jammer wel.
Ik weet niet waarom maar ik had nummer in mijn hoofd alsof het met een accent was gezongen maar dat is dus helemaal niet zo nu ik het ook echt luister? Geen idee wanneer ik dat verzonnen heb :sweat_smile:
Maar wat een rotnummers inderdaad :weary::weary:

1 like

Haha ja helaas!! Dat Boten Anna nummer van hen is een cover van dit origineel, https://www.youtube.com/watch?v=Y7EQaNlsEFs dus misschien daarom je verwarring. Weet niet welke ik erger vind.

1 like

Ik denk dat ik hier maar blij mee moet zijn en het ook vooral niet nog moet opzoeken voordat ik ga slapen (en het dus blijft hangen).

Samenvatting

1 like

Hahaha dit moet wel een teken van boven zijn, kan niet anders.

1 like

Zooo, van dat ‘Ik heb een boot’ en ‘Toeter op mijn waterscooter’ enzo krijg ik echt flashbacks naar de schoolfeesten in de onderbouw van de middelbare school. Niet bepaald de beste herinneringen die ik heb.

Deze draaiden ze toen trouwens ook altijd:

2 likes

Ik krijg helemaal jeuk als ik dit nummer hoor, mede door die verschrikkelijke reclame van die reisorganisatie.

7 likes

Ik heb alleen de 1e minuut gezien (daarna was ik het zat), maar wat een karaokeclip. Mis alleen nog een koppeltje dat slow mo over het strand huppelt terwijl ze elkaar gelukzalig aankijken

Ja erg he!! In die TUI reclame zie je zo’n gezinnetje dat dat dus doet op dit nummer (kots).

Die zanger zit ook zo lekker quasi nonchalant hipsterig te zijn in the middle of nowhere. Zijn stem klinkt gewoon echt als een mekkerend schaapje. Word er gewoon fysiek niet goed van. Tot zover mijn frustratie!

7 likes

Ik kan me niet voorstellen dat deze nog niet genoemd is hier, maar ik kan hem zo snel niet vinden.

Dit kan ik ook echt niet aanhoren:

6 likes

Hahaha ik deel je frustratie want ik heb het nu in mn hoofd, maar alleen dat eerste stukje als hij het liedje begint :tired_face: precies dat kutstuk met die kutvibrato: … FOLLOHOHOHOWWWWW…

2 likes

Dit verhaal herinner ik me zeker nog, maar geen idee van welke forummer het kwam.

Het glasstukgooiende meisje werd toen ook heel boos geloof ik. (Ook wel logisch, je wilt natuurlijk gewoon in alle rust 's nachts je glas kapotgooien in de gang, zonder daarbij door anderen gestoord te worden :woman_shrugging:)

4 likes

Zeker niet!

1 like

Dit lied is zo K*t

17 likes

Bij die suzan en freek vraag ik me af of er überhaupt mensen zijn die er voor hun plezier naar luisteren? Wat een ziekstem ook op het begin praaaaaaatun will…

11 likes

Dit nummer. Waarom zou je in godsnaam die 4 godvergeten valse saxofoontonen 457326 keer achter elkaar herhalen om er vervolgens met een zwakke kutstem OoOOooO overheen te zingen. Ik reageer zelden op vervelende muziek, dan zet ik het gewoon af, maar van dit nummer wil ik mensen gaan slaan.

8 likes

Haha dit is echt een van m’n favo nummers van haar en denk echt alleen maar omg hoe kun je dit kut vinden. :worried:

7 likes