Liefde voor designertassen

Weet iemand hier toevallig hoe lang de wachtlijst is voor een LV Pochette Metis? :stuck_out_tongue: ik wil er een hebben.

Ga mijn LV Noe GM verkopen want die kan ik niet crossbody dragen dus die tas heb ik letterlijk maar 1 keer gebruikt. Echt zonde.

Ik heb vorig jaar een aantal keer naar de wachtlijst gevraagd maar kreeg altijd te horen dat er geen wachtlijst is en dat er ook geen inzicht is in wanneer de tas weer beschikbaar is in Nederland. Dit geldt trouwens voor de mono. Ik was twee jaar geleden in Las Vegas en had toen naar de mono gevraagd in een LV store en toen bleken er op dat moment maar 2 van te zijn in het hele land…

Heb uiteindelijk de PM in empreinte leather gekocht in Milaan, de leren varianten zijn over het algemeen makkelijker te krijgen. Succes met de zoektocht in elk geval, ik vond het echt een verschrikking.

Ik weet niet of de APC half moon bag echt onder de designertassen valt, maar ik vroeg mij af of iemand deze tas heeft en hoe hij bevalt? Ik zag hem in het blauw en zoek nog een leuke lichte tas voor in de zomer. Maar hij leek ook wat stijf bij de rits. Versoepeld dit gedurende de tijd? Of blijft het lastig spullen eruit halen? En past er een flesje water in? Ik ga hem sowieso nog “passen” hoor maar ik hoor graag jullie ervaringen!

Ik heb hem zelf niet, maar volgens mij heeft @Lula een review geschreven over deze tas!

2 likes

Ja klopt. Een hele tijd geleden. Er pas overigens geen flesje water in. Alleen rechtop en dan steekt 'ie uit.

3 likes

Thanks @Lula, @Camelia, @Dazed! Ik zou hem meer gebruiken voor vrije tijd dus op zich hoeft er niet veel in: portemonnee, sleutels, telefoon, en eventueel een zonnebril. Is hij al die jaren mooi gebleven @Lula? Ik zie dat je hem inderdaad al een paar jaar hebt. Ik ga dit weekend maar even langs om hem te proberen denk ik. Mijn lievelingstas is net een maatje groter en van soepel leer maar geeft helaas enorm zwart af :frown: waardoor ik hem in de zomer niet kan gebruiken. Vandaar dat ik deze nu op het oog had :heart_eyes:.

1 like

Weet iemand een fijne website om designer tassen te verkopen? Ik wil mijn Speedy 30 verkopen. Ik heb ooit eens een LV Neverfull verkocht via een site waar ik helemaal niks voor hoefde te betalen, maar kan de naam niet meer vinden.

Oooh wel een goede, alleen heb ik geen facebook account. Misschien ff via via proberen!

1 like

Bagsbyes misschien!

1 like

Ik wil die tas ook al jaren. Echt al 6 jaar ofzo.
Ik zou hem wel kopen, je bent niet de enige met zo’n dure tas, maar ik zou er wel verstandig mee omgaan. Als je savonds laat moet reizen zou ik hem niet meenemen bijvoorbeeld. Maar voor van en naar werk is het prima toch

1 like

Wat kut dat je tas is gejat zeg. Hoe is dat gebeurd?

1 like

Als er keigroot Balenciaga opstaat, wordt het door mensen herkend. Deze door vrijwel niemand behalve mensen die er zelf interesse in hebben. Ik zou zelfs eerder stellen dat deze tassen ‘uit’ zijn. Boeit me verder niet, draag ‘m met plezier :woman_shrugging:t4:

5 likes

Ik snap je heel goed, zeker als het al eens gebeurd is dat een dure tas van je gestolen is, wat ontzettend kut!!!

Ik kan zelf opzichtige bedrukking vaak best leuk vinden maar sta daarbij dan ook vaak stil dat ik het dan niet kan dragen waar ik maar wil. Ik woon tegenwoordig niet meer in Amsterdam, maar kom er nog wel een paar keer in de week en dan denk ik er wel echt bij na welke tas ik meeneem als ik niet overdag alweer naar huis ga, of in wat voor soort buurt ik kom. Ik vind het ook super zonde dat je daar over na moet denken, maar helaas is dat nou eenmaal de realiteit. En dan kan je daar maar beter zorgvuldig mee omgaan toch?

1 like

Als je die dure tas al zo lang wilt en er het geld voor hebt zou ik het gewoon doen! Ik bedoel, mijn stoffen tas van 5 euro is ook gestolen. Als hij gestolen zou worden is dat heel rot, maar als ze je willen hebben doen ze het toch wel. Misschien wel kijken naar verzekering (niet alleen reisverzekering)
En geniet van je tas!

1 like

Niet echt dezelfde prijscategorie als de echte designermerken, maar heeft iemand een tas van Wandler? Bevalt het merk? Ik sta op het punt een hortensia medium te kopen :cold_sweat: Ik heb er een jaar mijn fooi voor opgespaard (echt in een spaarpot haha) dus het mag van mezelf maar ik vind het wel super eng want ik heb nog nooit zo veel geld aan een tas uitgegeven :upside_down_face:

Ziet er op zich goed uit. Ik zou alleen nadenken over hoe zwaar je ‘m zou dragen. Want dat lange hengsel is smal en kan gaan snijden. En waar dat bevestigd zit aan de tas is ook een klein stukje leer. Dus of dat stevig genoeg is.

Thanks dat zijn wel goede dingen om op te letten! Jammer dat het merk nog niet zo lang bestaat, dan weet je wat meer over de lange termijn kwaliteit. Ik wil hem gebruiken voor gewone dagelijkse gelegenheden waarbij ik niet zo veel bij me heb dus ik denk dat ik hem niet te vol/zwaar ga stoppen.

Ik heb een wandler mia tote (large). Fijn ding, maar het leer is heel soepel waardoor puntige objecten gemakkelijk sporen nalaten in het leer. Vooral omdat de onderkant rond is, moet je hier mee oppassen. Ik kan bijvoorbeeld mijn laptop niet in mijn wandler vervoeren want dan wordt de onderkant super lelijk. Ik gebruik ‘m nu wel voor bijvoorbeeld shoppen ofzo maar heel functioneel is ie nu niet. Hij is namelijk groot maar kan er tegelijkertijd niet veel in kwijt. Denk dat dit probleem bij de medium hortensia wel wat minder is. Kwaliteit vind ik verder wel goed overigens! Heb ‘m in de net-a-porter sale gekocht.

2 likes

Nou hij is binnen :hot_face: echt een stressvolle aankoop. Maar goed ik ben verliefd, vooral op de kleur. Deze foto doet ook geen recht aan hoe mooi hij in het echt is :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

43 likes

Zo mooi!

1 like