Liefde voor designertassen

Prachtig! Zowel de vorm als de kleur.

1 like

Wauw! Super mooi!

1 like

Eindelijk!!

36 likes

Heel mooie kleur!

Ik heb vorige week een Mulberry tas die ik al tijden niet gebruikt heb weer uit mijn kast gevist. Toen-ie daar belandde, sleepte ik het liefst overal mijn laptop mee heen. Nu doe ik dat nog maar zelden. Nu past de tas weer bij mijn leven en het voelt alsof ik weer een nieuwe tas heb :). Oké, zonder het fijn-zenuwachtige gevoel van een grote aankoop doen natuurlijk.

3 likes

Prachtige kleur!

@justaddicted Mooie tas! Heb al jaren een portemonnee in empreinte en die blijft zo mooi :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ah ik wil de portemonnee er ook nog graag bij haha, goed om te horen dat je daar zo tevreden over bent!

1 like

Deze tas kunnen scoren bij een tweedehandswinkeltje voor € 50 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

48 likes

Ik heb in augustus op vakantie een Classic double flap Chanel tas gekocht in lamsleer maar nu ik ervaar hoe kwetsbaar dit leer is heb ik spijt dat ik geen caviar leer heb genomen! Maar om hem daarom te verkopen is ook weer wat… Luxe problemen!

1 like

Ok nu ben ik overstag! Heb hem vanmiddag te koop gezet online. Het is te belachelijk als er zo’n dure tas in mn kast staat die ik niet durf te gebruiken. Kan me voorstellen dat LV je voorkeur heeft! Bij die tassen is vaak zo goed over alles nagedacht en wat handiger in gebruik vind ik.

4 likes

Goed dat je hem verkoopt. Ga je alsnog voor de caviar?

Zodra we in ons nieuwe huis wonen en de dubbele lasten voorbij zijn, ga ik ook voor een medium flap in caviar. Hoop dat de prijzen niet al te hard stijgen in tussentijd :sweat_smile:

Als ik hem voor een goede prijs kan verkopen wil ik wel de caviar kopen ja! Vind het zo’n mooi klassiek model en hij is heel licht. Leuk om je verhuizing te vieren met een nieuwe tas, dubbel feest!

Het is al lang rustig hier, hebben jullie nog een wishlist?

Ik heb de zwarte Pochette Métis al een poosje in mijn hoofd zitten. Ik zoek al een tijdje een tas van dat formaat met leer dat niet snel beschadigd, en ik vind deze qua vorm heel mooi. Het enige dat mij tegenhoud is zijn de ca. 100 LV logo’s op de tas. Ik ben er nog niet uit of ik dat nou bij mij vind passen of niet.

2 likes

Shit ik was helemaal van mijn obsessie met dure tassen af. Nu heb ik door dit topic gekeken … Wil ik toch weer een Givency antigona. Kan iemand mij vertellen dat die tas heel lelijk wordt na lang gebruiken ofzo? … :see_no_evil:

Die tas wordt dus heel lelijk na gebruik!

stiekem geen idee maar je vroeg het dus hierbij haha

2 likes

Jeej ik doe met je mee!! Zelfde leeftijd en zelfde droomtas!

1 like

Leuk!

Ik heb al bijna drie jaar de Pochette Metis in empreinte in m’n hoofd zitten.
Het leer van m’n portemonnee blijft ook prachtig, dus ga er dit jaar voor. Al eens gepast 1,5 jaar terug, maar zijn toen voor een nieuwbouwhuis gegaan, dus de aankoop maar uitgesteld. M’n keyholder is na bijna 4 jaar ook wel aan vervanging toe dit jaar, dus ga denk ik ook voor de key holder in empreinte.

Had eerst bedacht voor een Chanel tas te gaan, maar na enige research vind ik 5000+ voor een tas nu echt te veel plus ik kan de classic flap niet eens crossbody dragen. Wellicht ooit nog een keer, of vintage, maar voor nu niet.

Verder staat de Gucci Soho Disco in rose beige nog op m’n wishlist en vind de Celine Box ook prachtig :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

2 likes

Ja de tas is zo mooi!! :heart_eyes:

Hebben jullie verder nog veel accessoires?
Ik zit nog te denken aan een Gucci riem in rose beige, maar dan wel het ‘oude’ logo, vind het mooier dan de marmont.
En de Cartier Trinity bracelet staat ook nog op m’n wishlist :innocent:

Ik heb geen lijstje, alleen deze nog op het oog. Maar ik heb geen reden om ‘m te kopen want ik heb genoeg tassen. En eigenlijk draag ik van die paar designer tassen nu alleen deze:

10 likes

Wat is hij mooi😍
Foto ook btw haha

2 likes