Liefde voor designertassen

Dankjewel :blush:

1 like

Iemand hier ervaring met de website fashionette? Heb mooie tas gezien met korting, maar ken de site niet. Kom niet direct slechte reviews ofzo tegen, maar vind toch “eng”.

Ik heb een tijd geleden een Furla daar besteld, ik weet nog dat de doos er toen wat rommelig uitzag van buiten, beetje gedeukt enzo. Maar verder leverden ze wel snel en de tas was ook gewoon wat het moest zijn! De doos kan ook bij het vervoeren gekomen zijn natuurlijk.

Ik stoorde me er wel aan dat er vrij duidelijk op de doos stond dat het een designertassen-webshop is, vond dat een beetje gevaarlijk ofzo. Maar verder dus gewoon prima ervaring.

1 like

Ik heb ook ervaring. Vond net als @Lavender95 de doos wat rommelig, maar verder heel tevreden. En mijn tas is origineel en gewoon netjes voorzien van dustbag, authenticiteitskaartjes, etc.

1 like

@Lavender95 thanks voor jullie reacties, ik ga m bestellen😬

Een bescheiden begin, maar wie weet het begin van een designertassen verslaving.

18 likes

Mooi!!

1 like

Heel mooi, lekkere korting ook!

1 like

Heeft iemand hier een tas van YSL? Vind dat ronde kleine tasje mooi, maar zit vooral naar de Lou mini te kijken met gouden hardware. Gucci heeft vergelijkbare maar weet niet wat ik nu mooier vind.

Verder vind ik Wandler tassen ook prachtig.

Ik heb die kleine ronde ‘gepast’! Maar mijn telefoon (iphone 11) kreeg ik er nauwelijks in dus vandaar niet gekocht
 Vind hem wel nog steeds te leuk!

Ik weet niet of het echt “designer” is (wat maakt iets een designermerk?), maar heeft iemand toevallig ervaring met de tassen van SĂ©zane? Ik overweeg er eentje te kopen als vervanging voor mijn Balenciaga, die ik een tijdje terug heb verkocht omdat ik hem niet praktisch vond.

Na eeuwen op m’n wishlist eindelijk deze beauty gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

73 likes

Super mooi!

1 like

Heel mooi!

1 like

Wauw

2 likes

Oh wauw ik ben zo jaloers :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mooi! Ik ga die denk ik voor kerst kopen :heart_eyes:

1 like

Ik heb een nieuwe tas van Wandler :exploding_head: hij is echt geweldig hysterisch, heel anders dan mijn andere Wandler tas. Totaal onverwacht van mijn vriend gekregen, echt super lief :sob:

49 likes

Ah ik vind hem echt heel erg tof!

1 like

Mijn rode mantel heeft kleur afgegeven op m’n tas, iemand die tips heeft om dat eraf te krijgen? :sweat_smile:

Ga ik proberen, dankjewel!