Liefde voor designertassen

Via Vinted uiteindelijk! Wilde eigenlijk voor Vestiaire gaan maar daar stond niet op wat ik zocht qua kleur. Heb de verkoopster goed gecheckt qua reviews en ze heeft me alle foto’s doorgestuurd van oa date number in de tas en andere belangrijke dingen voor de check. Hij komt als het goed is deze week al binnen :grinning:

6 likes

Ik speel met het idee om mijn Balenciaga city te verkopen. Ik heb 'm nu een jaar (nieuw gekocht) en ik vind dat ik 'm te weinig gebruik voor het geld wat ik ervoor betaald heb. Ik heb nog een tweedehands city en die gebruik ik veel vaker.

Nu wilde ik 'm op Designer Vintage zetten om te kijken wat ik ervoor kan krijgen, want als ik er na 1 jaar veel verlies op maak houdt ik 'm toch liever denk ik, maar blijkbaar moet je daar betalen om de advertentie te plaatsen?! Heeft iemand ervaring met verkopen via andere websites? Welke zijn fijn en betaal je niet vooraf? Ik heb op The Next Closet gekijken en daar staan voornamelijk oude city’s op en zijn de verkoopprijzen een stuk lager.

Ik heb geen ervaring met zelf verkopen, maar ik heb mijn Balenciaga gekocht op Vestiaire Collective. Misschien kan je daar eens kijken? Op Vinted heb ik ze ook wel eens zien staan, geen idee of dat ook nieuwe zijn en tegen wat voor prijzen.

1 like

Ik heb mijn tweedehands designertassen verkocht via Vestiaire! Betaal je wel een fee over de verkoopprijs, maar adverteren zelf is gratis.

1 like

Als iemand ‘m wil kopen moet ik dit dan eerst goedkeuren? Of kan het zo zijn dat ie ineens verkocht is zonder dat ik dat weet?

Grijs!

Als iemand een bod onder je vraagprijs doet, dan moet je dat eerst goedkeuren. Als iemand ‘m voor de vraagprijs koopt, dan krijg je alleen de melding dat je tas is verkocht en dat je ‘m moet opsturen. Dan kun je trouwens alsnog afzien van de verkoop, als je daar redenen voor hebt.

1 like

Volgens mij is het met designertassen niet zo dat deze per se hun waarde behouden, als in: dat je m voor de aankoopprijs of meer kan verkopen. Ik zou het vooral kopen omdat je helemaal weg bent van een tas, en het niet voor jezelf proberen te verantwoorden omdat het “een goede investering” is.

Je hebt natuurlijk wel tassen die een goede investering zijn, maar dan hebben we het over tassen die relatief of heel zeldzaam zijn. Niet een tas van 1500 euro.

4 likes

Schitterende tas :heart_eyes::star_struck:

1 like

Geen crossbody, maar ik moest er meteen aan denken, toen ik de foto van de Marni tas zag:


Nederlands design, redelijk betaalbaar (voor design)
1 like

Die brede band vind ik inderdaad prachtig, zoals bij de Chloe Tess! Ik vind helaas de voorkant niet mooi met dat vierkantje, maar dankje voor de tip! Want goede aanleiding om Wandler weer eens te bekijken, staat ook veel moois op Vestiaire zie ik.

Ik vind het wel redelijk duur voor wat een nieuw merk het is, en daarmee nog onzeker of het waardevast gaat zijn. Maar ik ben dus echt zo’n veiling/Vestiaire/noemhetmaar sneuper die hele goede deals weet te vinden, en dus echt wel bezig met waarde ergens uit kunnen halen, als het even kan.

2 likes

Ik was in de zomer bij de outlet van Kiki Niesten in Maastricht en daar stond er 1 voor een hele goeie prijs (onder de 1000,-). Weet niet meer welke kleur maar misschien iets om in de gaten te houden!

2 likes

De Chloe Tess stond trouwens in de outlet van Roermond in alle kleuren!

1 like

Vandaag op internet heel mooie tassen gezien. Merk is innerraum. Ik ken het merk niet. Helaas geen winkels in Nederland gevonden. Jammer. Ik wil ze graag in het echt zien. De tassen zijn heel bijzonder. Kent iemand het merk? Is het goede kwaliteit?

En mijn droomtassen… devil wears Prada :crazy_face: :smiling_imp:
…maar deze devil zal nog lang in haar salonnetje moeten werken voordat ze veel Prada kan wearen :handbag: . Maar dromen mag, toch?

4 likes

Zelf heb ik niks met Louis Vuitton, maar ik krjg net een mailtje dat deze actie loopt en moest aan dit topic denken: https://www.limango.nl/campaign/1_65819

Weet iemand misschien welke tas van Chloé dit is?

Goh, ik dacht dit zoek ik even voor je op, maar is gewoon niet te doen!

Ik vind dat hij uit de Chloe RTW collectie uit 2015 komt, en verder is er niets te vinden. Alsof de hele tas nooit meer is uitgegeven?

Het lijkt mij eigenlijk een mini versie van de Faye maarja, dat kan ik dus nergens terug vinden…

http://www.laiamagazine.com/shop-chloe-faye-mini-shoulder-bag/

Hier staat wel wat meer info bij, misschien dat het helpt? Volgens mij heet dat model Faye?

1 like

Dankjewel en ook @MJDLH! Gek he, het is niet echt te vinden? Als ik google op Chloe faya mini vind ik ook alleen maar hele andere tassen. Zo vreemd!

Ik vond dit nog. Misschien is dit wel 1 van de eerste versies van de Faye bag.

2 likes