Liefde voor designertassen

Loewe! Coach is niet mijn stijl :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Precies mijn smaak, veel plezier ermee.

6 likes

De eerste designertas die ik kocht (voor verjaardag kreeg) is de stella mccartney falabella large in het zwart met gouden ketting:
Jarenlang met heel veel plezier gedragen, wel een zware tas die je makkelijk nog veel zwaarder maakt omdat er vet veel in kan. Had wel na 3 maanden al dat die gouden ketting niet meer mooi goud was en eigenlijk zilver begon te worden. Kreeg toen de vraag of ik veel handcreme gebruikte, nou eigenlijk nooit. Heb toen wel een hele nieuwe gekregen, maar kreeg na een half jaar hetzelfde probleem.

Heb m nu al zeker 2 jaar in de kast liggen, vooral omdat er zo ontzettend veel neppers van zijn uitgebracht dat ik m een beetje zat begon te worden, maar krijg nu toch wel weer zin om m te gebruiken!

De tweede die ik kocht was een backpack van moschino:
Gebruikte ik eigenlijk voor als ik mn laptop wilde meenemen, handig en lekker groot.

Vervolgens kocht ik een klein tasje van love moschino, ideaal voor uitgaan:

En daarna werd ik verliefd op deze rugzak van Burberry, de medium maat, in een soort glanzend goud. Ze verkopen deze nu niet meer zag ik, dit is namelijk een soort parachute stof en degene die ze nu nog verkopen zijn allemaal van nylon. Vind juist het glanzende van deze stof zo mooi, maar geeft wel snel vlekken.

En nu heb ik afgelopen vakantie een roze tasje van pinko gekocht, ook heel blij mee! Alleen dat roze wordt ook best snel vies… heeft iemand daar een oplossing voor? of hoe je iets goed kan schoonmaken?

Zoals je ziet een NOGAL zwart/goud thema, ben gek op die kleurencombinatie. Maar probeer nu toch wat anders uit met het roze, wat vrolijker dan zwart.

1 like

Ik wil nog altijd een Chanel en de Givenchy Antigona. Ooit gaan ze er komen

2 likes

Ik wil graag een LV Neverfull en een Keepall.
En ooit een Chanel, maar als ik de loterij niet win of mijn vriend niet inruil voor een rijker exemplaar wordt dat een 100 jaren plan. :grin:

En er zijn echt zoveel meer mooie
tassen. Als ik al die foto’s hier zie. :heart:

Zelf nog steeds het gelukkigst met mijn LV Speedy. Mijn 1ste tas maar nog steeds zo mooi. Ik heb nog meer designer tassen maar deze blijft mijn lievelings.

1 like

Vind zowel de Neverfull als de Keepall echt aanraders! Heb zelf een vintage keepall en sleep hem met elk weekendje weg weer mee.

2 likes

Ben je toen niet omgedraaid?

Ja, dat zijn van die snedige opmerkingen die je achteraf bedenkt. :stuck_out_tongue: Weet niet of ik wel wat had gedaan hoor.

Ik ga zo mijn nieuwe Furla ophalen bij de Bijenkorf. Stel het steeds uit want ik ben te lui om naar de stad te gaan. :’)

3 likes

Welke heb je gekocht?

Dit is echt een topic voor mij. Ik heb twee Mulberry tassen en een Marc Jacobs tas. Over de Mulberry’s krijg ik vaak vragen en opmerkingen oa wat ze gekost hebben en mensen hebben er vaak een mening over als ik dit niet wil delen. Heb gemerkt dat wanneer je namelijk wel de prijs vertelt mensen een soort van halve discussie met je willen voeren over de zin en onzin van designertassen.

1 like

Oh als ik iets mooi vind zijn het wel Mulberry tassen :open_mouth: Vind ze zo mooi klassiek. Welke heb je? :star_struck:

Inderdaad, ik vind dat zo raar.

Ik heb een Lily en een Alexa. En ben er nog altijd super blij mee vooral omdat ze zo tijdloos zijn in mijn ogen.

Ik heb de LV pochette metis,

louis-vuitton-pochette-metis-monogram-canvas-leather-cross-body-bag-23538623-0-0
LV Keepall Bandouliere 55,


Proenza Schouler PS1 mini suede taupe.

Proenza Schouler PS1 medium black
proenza-schouler-ps1-black

Ik wil heel erg graag de Saint Laurent Sac de Jour

en Balenciaga Classic City Suede :heart_eyes:

balenciaga-classic-city-suede-bag-product-4-13949520-137625094-large-flex

6 likes

@WODKA ooooh ja, die PS1 mini had je bij woensdag. Was mooi!

1 like

Heb ik ook altijd
Maar als het geen designer is ben ik hier weer weg haha, ik weet niet waar de scheidingslijn ligt

@anon91490777 je had hem al gezien maar hij gaat terug. Ik vind hem in het echt tegenvallen en krijg hem niet open. Mijn nieuwe schoenen vielen ook al tegen en waren te breed. Lekker goedkoop saleseizoen voor mij terwijl ik mijzelf wilde tracteren. :stuck_out_tongue:

1 like

Zo mooi al deze tassen! Ik ben ook bezig met een nieuwe kledingstyle & een paar mooie tassen zijn dan wel leuk🤗 ik wil sowieso binnenkort eentje van Furla kopen

Furla tassen vind ik ook zeker aanraders. Heb 2 jaar nu een kleine metropolis en die blijft ook zo mooi. En er is wel eens een drankje over heen gegaan en ben er laatst zelfs mee op straat gevallen (don’t ask :zipper_mouth_face: ), alsnog ziet hij er prachtig uit.

1 like