Liefde voor designertassen

Jaa zoiets hoor ik inderdaad vaker! Dan is het het geld al helemaal waard.

Ze hebben nog veel leuke kleurtjes bij de Bijenkorf nu met 30% korting

Ja ik zag het inderdaad… ga wellicht deze week even kijken🤗

1 like

@Lula ik las op je blog dat de strap van de a.p.c half moon 65cm is. Is ie dan op zn langst of kan je hem nog verkleinen? Heb de tas al een tijdje op ‘t oog maar ben zelf niet zo lang en ben bang dat de tas te laag komt te hangen. Hoe lang ben jij (als je dat niet wil zeggen is dat prima!) en wat is je ervaring daarmee?

Of @Suvi natuurlijk! :smiley: leuk verhaal, dat maakt de tas extra speciaal!

1 like

Ooit bezit ik deze :heart_eyes: Twijfel alleen nog tussen medium en jumbo, maar waarschijnlijk heb ik ook nog wel even om hierover na te denken

3 likes

Die info had ik ook maar van hun site. Ga er dan vanuit dat het klopt :joy:

2 likes

hahah logisch! Moet hem eigenlijk gewoon eens omdoen in een winkel maar online zoeken is zoveel fijner.

Daarom neig ik ook naar de medium, maar ik merk dat ik kleinere tassen toch vaak thuis laat hangen omdat er net te weinig in past. Zou het zonde vinden als dat ook met de medium ook gaat gebeuren

Toen ik vet alto was als tiener en we in de zomervakantie meerdere grote steden in Europa bezochten had ik in London voor enkele ponden een afschuwelijk neppe LV gekocht en die s’middags nog met een watervaste stift bewerkt :'D en later met studs. Ik heb die tas toen de hele zomer gebruikt en nu vind ik het jammer dat die ik die tas niet meer kan vinden. :'D

Dit is de tas die ik het meest gebruik van Rebecca Minkoff die ik ooit in de sale kocht voor een klein prijsje. :slight_smile:

En dit was mijn eerste tas. :slight_smile:

Ik houd van chunky details en ritsen.

Ik ben nog op zoek naar een kenzo kalifornia in zwart/donkerpaars/rood/donkerblauw .

1 like

oooh vlieger & vandam! Daar heb ik die grote zwarte tas van. Wat een onding. Woog 5kilo en dan moesten mijn laptop/boeken ook altijd nog mee. Misschien die maar eens gaan verkopen. :moneybag:

Oh echt liefde voor dit topic. Ik kwijl op jullie mooie tassen. Ik heb twee vrij oude Marc by Marc Jacobs tassen, een Rebecca Minkoff Mini M.A.C. en een Kate Spade handtas. Dus eigenlijk niet de grote designers zeg maar. Met mijn studentenbudget nu is het nog even dromen maar van mijn eerste loon wil ik graag een Balenciaga City kopen. Die tas staat al jaren op mijn wishlist!

1 like

Die heb ik ook gehad! Zoooo zwaar was hij, gebruikte hem daardoor nooit en heb hem verkocht. Heb die crossbody nog steeds trouwens maar werd echt te moe van al die grappen ‘ho ho ho pas maar op bij de douane!!!’ ‘zo gevaarlijke tas!!!’ en dat soort hilarische dingen dus die ligt ook al jaren achterin de kast.

1 like

Zou gewoon gaan passen in de winkel! Dan weet je hoe ruim alles is en welke tas het beste bij je past.

In juli krijgt LV een online shop in NL

3 likes

Heb jij altijd contact met 1 SA of ook wel eens meerdere? Of app je altijd van tevoren dat je komt?

1 like

Hoe weet je eigenlijk wie je SA is? Ik heb wel eens kaartjes gehad dat de medewerker zei je kan appen. Maar geen idee waar die zijn natuurlijk.

Ik zou het sowieso vragen, zo ruk als je voor jan lul komt. Ik had begin dit jaar begrepen aan de telefoon dat ze vanaf 2018 ook niet meer informatie geven (telefonisch dus) of ze een bepaald product op voorraad hebben in de bijenkorf of pc.

hhahaah jezus, op de envelop? of het bonnetje zelf? zou envelop kutter vinden denk ik

1 like

Een persoonlijk kaartje was leuker geweest haha! Maar hopelijk gaat het lukken met je tas, leuk :blush:

1 like