Heeft er iemand een Jerome Dreyfuss tas? De bobi? Ik neig ernaar om m te kopen maar ben benieuwd naar ervaringen
Ik heb een S.
Maar die is roze suede, dus ik gebruik m niet zo vaak, want wel gevoelig materiaal. En vind m ook wel klein. Een zonnebrilhoes past er niet echt goed in
Check de volgende keer ook even bagsbyes, daar betaal je makkelijk €1K minder voor veeeeeel betere staat. Ik heb daar mijn classic vandaan
https://share.google/xBv95dvDSJk0iRBYc
DeMellier The Tokyo schoudertas van leer
Omg zo mooi en goede korting! Het is dat ik al 15 zwarte handtassen heb, maar misschien heeft iemand dit nodig
Hé kak, heb de mijne net 2 weken geleden gekocht met 50% korting. Balen want dit is nog een betere korting ![]()
Aah ik zie dit nu pas maar al helemaal uitverkocht ![]()
Ik heb die en het is echt mijn favoriete tas. Ik gebruik hem al driekwart jaar bijna elke dag en hij ziet er nog perfect uit