Liefde voor designertassen

Ik vind het heerlijk nostalgisch en heb een bandeau uit deze collectie gekocht, omdat ik die figuren van Murakami heel leuk vind.

3 likes

Ja ik hoop dat die cherry print van vroeger ook nog eens terugkomt :sob:

5 likes

Ze zeggen dat er in mei waarschijnlijk een drop komt met de cherry print! En in maart die met de cherry blossom (mijn favoriet).

3 likes

Op die print kan ik ook niet wachten :smiling_face_with_three_hearts: De cherries komen eind mei. Ik heb nu al te veel gekocht bij de multicolor :sweat_smile:

5 likes

Waarschijnlijk is niet iedereen fan van deze, maar ik vind hem zo mooi :heart_eyes: dus heb hem gekocht. Wel mn rechternier moeten verkopen :sob: Wilde hem al zo lang!

24 likes

Who needs a nier when you can have a bag

6 likes

Is ook zo! Waarschijnlijk daarom dat we er allemaal twee van hebben!

1 like

Ik vind die Murakami-collab stiekem wel leuk. Als tiener op vakantie naar Londen, kocht ik een ontzettend neppe LV-tas in kleurrijke monogramprint die ik thuis voorzag van studs. Dat was een beetje het begin van mijn liefde voor tassen.

Maar aangezien de kwaliteit van LV tegenwoordig shit is en ik altijd een max aanhoud van 500 euro, zal er geen Murakami in mijn collectie komen. Wel heb ik laatst deze Musubi in millenial pink aangeschaft :smiley:

8 likes

Musubi met een budget van 500 euro?

Ik heb hem laatste tijd veel in de sale gezien. De roze mini is bij 24s bijvoorbeeld €575

Ik heb er 460 euro voor betaald. De tas was nog maar voor de helft en er was een 20% kortingscode…Ik wacht vaak net zo lang totdat iets goed is afgeprijsd en dan voorkom ik ook nog miskopen :wink:

11 likes

Zijn hier mensen die ervaring hebben met het verkopen van producten via Vestiare?
Ik merk dat Vinted voor een bepaalde prijsklasse niet ideaal is en wil het eldeers proberen.

1 like

Ja! Maar ik vind de kosten wel echt hoog. Zet het vaak gewoon op allebei. Verschilt heel erg of ik het dan uiteindelijk via Vinted of vestiaire heb verkocht maar toch handig om twee doelgroepen te hebben (op VC zitten ook andere landen natuurlijk) en ik heb het idee dat mensen soms via VC eerder durven kopen als ze bang zijn dat het nep is ofzo

2 likes

Op Vinted zijn er echt mensen die tientallen extra vragen stellen. Je levert allerlei extra bewijzen om aan te tonen dat iets echt is en alsnog wordt het niet verkocht. Dat gebeurt vooral bij producten van boven de 200 euro. Steeds weer hetzelfde riedeltje, waardoor ik nu wel een andere website wil proberen.

3 likes

Jaaaa heel herkenbaar en dan vervolgens ook nog laag gaan bieden en vragen of je het wil reserveren :clown_face:
Maar op vestiaire voor een product waarvoor een koper 600 betaalt krijg jij 450 dus dat is wel veel ongunstiger dan Vinted!

3 likes

Vinted heeft ook een echtheidscheck toch? Zit daar veel verschil in met Vestiaire?

1 like

Die heb ik allebei niet gebruikt (wel eens met verkopen op Vinted maar dat ging niet om designer)! Heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in dat dat echt goed wordt beoordeeld en vertrouw mezelf meer :joy:

4 likes

Ik ga binnenkort toch eens de gok wagen (ben 75% van de tassen die ik sinds mijn 18e heb verzameld aan het verkopen).

Ik vind deze tas van Lemaire erg mooi.

8 likes

Weet iemand wanneer je een tas besteld bij Coach of je nog invoerkosten moet betalen? Kan er op de site zelf niets over vinden.

Check Wardow, dat is een Duitse site en ze hebben ook vaak korting :ok_hand:t3:

3 likes