Liefde voor designertassen

Oh ja die winkel kende ik wel maar was hem vergeten. Ben ze even gaan volgen, thanks!

Ik heb dus gewoon een nieuwe Chanel woc in de kast liggen maar die gebruik ik echt nooit, past niks in. Had ik beter een vintage flap kunnen halen voor dat geld haha.

Ik zag op archivesdeluxe.com ook jacquemus bambino tassen onder de 600 geloof ik! Weet alleen niet of dat degene is die je zoekt.

3 likes

Oh deze shop kende ik ook nog niet, thanks!
Als ik nog een Jacquemus koop wil ik een bruine, heb al een zwarte bambino long.

Zie op vestiaire en vinted echt megaveel Jacquemus maar vind het echt lastig neo van echt te onderscheiden, zelfs aankoopbewijzen worden nagemaakt tegenwoordig :sob:

3 likes

Als je de woc wil verkopen :raising_hand_woman:

Haha nee daar ben ik nog niet klaar voor, is ook een leuke herinnering want heb hem gekregen in St. Tropez als verrassing van m’n vriend

1 like

Ooh deze kleur is ook mooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: vooral voor het voorjaar/zomer

2 likes

Ik wou echt dat die kleur andersom was, limegroen leer en dan beige binnenkant haha.

2 likes

Die oude versie vond ik altijd boring maar zo met het blauw vind ik hem juist top

2 likes

Die is er ook! Binnenkant in een kleur zou wel nog leuker zijn geweest (stel je voor met bordeaux of koningsblauwe binnenkant :heart_eyes:)

4 likes

Ugh ja, gemiste kans idd.

1 like

Ik zoek een nieuwe tas voor werk. Ik gebruik nu al 10 jaar een LV neverfull, maar eigenlijk past die helemaal niet meer bij mijn stijl. Het is overigens wel een top tas die niet kapot te krijgen is. En ziet er ondanks ondankbaar gebruik (fietsen door weer en wind, zwaar belast, op de grond zetten) nog als bijna nieuw uit.
Nou wil ik iets dat groot is, niet te zwaar en understated. Geen (herkenbare) merken op de buitenkant. Er hoeft niet perse een laptop in te passen.
Nou vind ik de rsvp parachute echt prachtig, maar dan alleen wel in suède (Parachute medium in suede chocolate calfskin – RSVP Paris). Dat gaat natuurlijk niet werken.
Iemand tips? Ik zoek iets van max 1000 euro.

Haha ja die neverful is echt absoluut niet kapot te krijgen. Gebruik hem al 15 jaar; soms heel intensief, dan weer jaren in een hoek van de kast. Nu al weer een tijd als laptoptas, is luiertas geweest, strandtas. Ben wel bang dat de hengsels een keer gaan knappen.

Wat is jullie ervaring met metallic leren tassen, blijft dat mooi door de jaren heen en hoe houden ze het uit in de regen?

Vind het ‘logo’ zo gek, woordmerk en de triomfen naast elkaar.
Wel een heerlijke tas zeg.

1 like

Bij archivesdeluxe.com kun je alle Jacquemues tassen op aanvragen! Mocht je interesse hebben :slight_smile:

2 likes