Heb de Coach Tabby 26 besteld. Hij stond al enige tijd op mijn verlanglijst en nu toch de knoop doorgehakt.
Ik wil een (tweedehands) Chanel tas kopen, maar wil eigenlijk eerst ergens passen welk model ook echt mooi staat etc. Weten jullie betrouwbare winkels waar ik echt even een kijkje moet nemen?
Ja, Hartendief in Leiden! Heb daar zelf een tijd terug een mooie vintage Chanel gekocht. Op hun Instagram houden ze goed bij wat er in de winkel ligt. Ze houden ook af en toe een Chanel event. Toevallig laatst nog. Zou wel goed kijken naar het aanbod en niet de eerste de beste tas daar kopen, want hoewel ze allemaal wel echt zijn vind ik ze niet altijd in heel nette staat.
Dit is de small classic double flap die ik daar heb ik gekocht voor €5000. Nog steeds blij mee. Het zijn wel voornamelijk tassen uit de jaren 80/90, dus als je opzoek bent naar dat puffy leer dat Chanel nu veel heeft ga je het daar niet vinden. Deze tassen zijn nog wel met 24k hardware. Vind dat zelf weer een plus ten opzichte van de moderne versie.
Dankjewel! Mooie tas heb jij! Ik ben wel op zoek naar een vintage model, maar dat komt zo te zien op hun Instagram wel goed.
Echt een leuke winkel om te volgen. Komen mooie dingen voorbij. Heb er ook een Burberry jas en een Chanel portemonnee gekocht. Benieuwd of er wat voor je bij zit in de toekomst
Ik heb de mijne gekocht bij Etoile in Amsterdam.
Is alweer een aantal jaren geleden maar nog steeds heel blij mee!!
Hangt volgens mij een beetje af van het aanbod wat ze hebben op dat moment.
Er zijn 2 vestigingen geloof ik in Amsterdam.
Volgens mij heb ik toen iets van 3900€ betaald. Maar dat was in 2021 of 2022.
Ook zo mooi. Gebruik je ‘m vaak? Hier ga ik ook even kijken! Dankjewel!
Nou dat valt nogal tegen eigenlijk
Ik heb veel tassen en kies vaak voor gemak omdat ik vaak haast heb en veel met kinderen sleep dus ligt ie vaker in de kast helaas.
Ben dan ook wel bang dat ie kapot gaat oid.
Komt wel weer eens