Limburg-topic

Mocht je van wijn houden: Domein Holset vind ik echt prachtig. Kun je ook een rondleiding/proeverij doen (en ook heerlijk overnachten!). Ze maken alleen maar mousserende wijnen. Echt een heel mooi plekje met een heerlijk uitzicht, zeker met lekker weer.
Vlak in de buurt ligt ook St. Martinus, die 2 kun je dus makkelijk combineren om wat wijnen te proeven.

In diezelfde categorie in het centrum van Maastricht: Bar 1717.

Valkenburg is ook altijd leuk om een stop te maken, heb daar lekker gegeten bij restaurant Zest.

Wow die kwam ik net tegen inderdaad, jammer dat ze weinig vegetarisch aanbod hebben. Verder ziet het er prachtig uit. Kan je daar ook gewoon binnenlopen voor een drankje? Het ziet er high-end uit dus ik twijfelde daaraan.

@centralpark Omg ja ik had daar kunnen boeken!! Ik heb beide locaties al een tijdje opgeslagen, maar heb er totaal niet aan gedacht om daar te overnachten. Dat heb ik vaker. Ik zoek een eeuw naar leuke locaties en als ik eenmaal geboekt heb, kom ik ineens nog tig andere toffe locaties tegen. :sweat_smile:

Mijn ervaring, kom regelmatig in Maastricht en de streek ten zuiden daarvan en eet vega; dat is bijna nergens in de buurt echt goed qua keuzes. Kwaliteit van het ene vega gerecht is vaak wel goed. Eetcafe Ceramique in Maastricht zelf was iig heel goed, maar zijn ook full wappie gegaan in de pandemie en ben ik sindsdien niet meer geweest.