Limburg-topic

Aangezien ik weer in Limburg woon na 6 jaar maar geen leuke hippe plekjes weet, dacht ik dat misschien een topic leuk en handig is!

2 likes

Alle clevers locaties

9 likes

In ā€œonzeā€ plaats is weinig veranderd! Je kunt op veel plaatsen gezellig zitten, drinken en borrelen. Verder is het hier niet zo hip :grin:

2 likes

Imho: nee. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Venlo heeft nu wel een hele hippe sneakerplek: Calico Jack, topwinkel!

Uiteten bij ā€˜bij de burenā€™ is mijn favo hier in de stad, geweldige gin collectie hebben ze ook. Wel altijd reserveren!

1 like

Heb wel nog een tip voor Roermond, niet echt meer Noord Limburg maar soit. Mr Sammi, ZO 'N LEKKERE COCKTAILS wel duur, but lovely. Zit in de ECI

3 likes

Ik ben een evenement aan het organiseren en ben opzoek naar een toffe locatie! Ong 80 personen, savonds met een diner. Ik dacht al aan een theater, kerk, vliegveld. Vroeg me af of jullie nog andere tips hebben!

Lief!

1 like

Bij de buren is ook een van mijn favoriete lunchplekjes! Verder: Milk & Cookies om te ontbijten, Smitje & Snippie om te lunchen en Spek&Bonen met kindjes erbij. High wine van Cabillaud is :heart_eyes: en echt genoeg ook als avondeten.

Kledingwinkels: Feminine & Sophisticated en curated By Marie.

Ga nog even nadenken over andere tips!

Moet in Noord Limburg zijn? Waar ongeveer?

Domani in Venlo, zo moooooi qua locatie of Galerie de Hoeve? Domani is wel kut met parkeren, de Hoeve niet.

2 likes

Vind het zelf alleen niet heel sfeervol bij toverland, heb er eens een bedrijfsfeest gehad :p. Wel leuk want houten achtbaan ging speciaal open haha

Was binnen bij de zweefmolen, 5 jaar geleden denk ik? Wel al lang terug dus XD

Meer dan 80 man ook wel denk ik!

1 like

Midden tot zuid ergens!

Bedankt dat jullie meedenken! Ga het morgen eens opzoeken :slight_smile:

1 like

Heb ook eens een feest bij de Hoeve gehad, was ontzettend leuk daar! Ook goed eten.

1 like

Roermond is een leuke winkelstad, heeft ook een Outlet centrum.

Ook bij de galli op de parade geweest?

1 like

John Doe vind ik zelf helemaal niks aan :speak_no_evil: maar dat is denk ik anders als je zelf niet uit Venlo komt (ivm de mensen die er komen) maar de galerie is de enige plek waar ik nog wel eens kom, of de loco. Is de sfeer wat gemoedelijker, galerie heeft ook lekker foute muziek, beetje apres ski achtig. Maar die is wel echt Venloos

Weet er iemand in Maastricht een restaurant waar je een dinerbox kan halen? En die ook op maandag of dinsdag open zijn? Ik ga deze dagen een weekendje naar Maastricht en zou graag een dinerbox willen halen.

1 like

Ja die heb ik ook gevonden. Als enige :sweat_smile:

2 likes