Oh klinkt erg goed dankjewelll
Aah op die manier! Dan is veel van wat ik altijd graag kom al bekend bij je denk ik inderdaad!
Standaard maar wel nog vrij nieuw is de Keizerin en Bruxelles (vind ik qua sfeer iets te veel kroeg maar wel echt lekkere lunch). Of verse pizza bij Nena pizza. En ik ga zelf altijd graag wandelen op de hei en dan erna koffie drinken of lunchen bij het infocentrum.
Edit: ik heb laatst ook heerlijk streetfood gegeten bij Grenswerk. Ook nog niet zo bekend bij het grote publiek dat je daar ook lekker kunt eten!
Thanks! Goede tips, meeste ken ik niet.
Wat bedoel je met infocentrum? En welke hei haha ofja wat moet ik intypen in de navigatie om daar te komen?
Infocentrum ken ik niet. Maar stek naast de bieb is ook gezellig om wat lekkers te eten. Grenswerk sowieso heerlaaak en persoonlijk vind ik voor speciaalbiertjes de sfeer bij de klep of brouwersplaats wel leuker dan klup77 (maar die laatste associeer ik nog altijd met de horecagelegenheid die er vroegah zat en ik barf vond).
Vind zelf Mocca coffee company (ik drink geen koffie hihaho) ook lekker om te lunchen of laat te ontbijten, op het plein bij de Maaspoort.
Voor de hei kun je bijv. het zweefvliegveld aanhouden
Wow wat veel tips, dankjewel!
En mocht je het niet kennen: bij de buren houd ik ook erg van. Zit tegenover de keizerin die airy fairy al noemde. Eigenaresse van de keizerin was dat eerst van bij de buren. Kun je lekker eten en ook lekker drinken . Voor diner wel advies om te reserveren
. Voor diner vind ik ook Tante Toer heerlijk!
Gasterij Groote Heide
https://goo.gl/maps/FGKLTyVXhXFxVj7s7
Deze bedoel ik dan inderdaad! Hoop dat het zo werkt En bij de buren is inderdaad ook een aanrader!
Ahh gaat lukken zo indd.
Dank jullie wel Heb weer genoeg te doen de komende tijd
Mijn vriend en ik gaan binnenkort naar Maastricht en ik zoek een leuk restaurant. Ik heb even rondgekeken tussen alle tips, maar volgens mij zit daar nog niet echt iets tussen voor ons. Mijn vriend is echt van de eenvoudige hollandse keuken: categorie een stuk vlees en aardappeltjes. Ik eet vega en ben verder niet zo’n moeilijke eter. Italiaans vinden we ook beide wel lekker. Wat zijn dan aanraders?
Witloof misschien? Is Vlaams. En toscanella apuana voor Italiaans
Ziet er goed uit! Witloof lijkt me een leuke tent. Helaas zijn de vega/zwanger (had ik er misschien even bij moeten zeggen) opties voor het hoofdgerecht wat beperkt, maar deze ga ik onthouden.
@Pantalones Il Bacaro lijkt mij ook lekker, maar ik denk dat mijn vriend dit al te ‘ingewikkeld’ vindt, haha.
Ooh ja dat klopt wel. Toen ik er was waren ze wel echt goed met een apart menu bedenken voor mij en mijn vriend zijn zusje (vega, lactose en gluten intolerant). Tot op het punt dat ik geen toetje mocht want daar zat lactose in je kan erheen bellen voor opties maar ivm covid weet ik niet of ze het nog doen? Ze zullen ook wel last hebben van personeelstekort
Oh, wat goed. Ik vind weinig opties niet zo heel erg, hoor. Ik kan altijd slecht kiezen, dus dan is het weer een voordeel haha
Anders voor een Italiaans restaurant misschien Il Giardino?
Jaaa echt lekker gegeten hier afgelopen zomer
@Oprah jij had een keer heel lekker gegeten ergens en een menukaart met veel fotos gepost, ik geloof dat het meer dan een half jaar geleden is geweest. Weet jij dan misschien wat ik bedoel?
Yess dankjewel! Dit is em
Oke ik heb toch nog wat maastricht tips nodig. Waar kan ik goeie vlaai eten? Wat zijn leuke ontbijt/lunch tentjes en zijn er ook andere restautants dan alles bistros haha. Ik hou van shared dining enzo.
Vlaai bij de bisschopsmolen!
Heb je al wat ontdekt uiteindelijk?
Ik ben nu in Zuid-Limburg voor een weekje dus als iemand (vega/n) tips heeft voor eten of activiteiten ben ik erg benieuwd. Ik ga nu eerst even het topic teruglezen nog!