Londen-topic

Ik ben dit jaar naar Cambridge geweest vanuit Londen ongeveer 1 uurtje met de trein. Centrum op loopafstand van het station. Mooie stad, zeker een aanrader!

2 likes

Brighton is voor een dagtripje al best wel ver weg, toch? Volgens mij zit je dan 3-4 uur (retour) in de trein.

1 like

Valt mee, de trein is iets meer dan een uurtje! Dus goed te doen (vind ik haha)

2 likes

Oh dan heb ik me vergist! In dat geval zou ik Brighton ook aanraden en zeker het busritje richting de kliffen want die zijn zo mooi. :star_struck:

4 likes

We hebben echt weer een prachtig lang weekend in Londen gehad. Weer zat ontzettend mee! Heel veel zon gehad. Het is uiteindelijk Oxford geworden. Volgende keer gaan we naar Brighton.

Ik heb het te doen met degene die komende week naar Londen gaan, de tube ligt er vanaf vanavond tot vrijdag volledig uit i.v.m. stakingen.

3 likes

Heeft iemand fijne hotel- of airbnb-tips voor een stedentrip Londen?

Als je hotel of airbnb in de zoekfunctie schrijft (voor dit onderwerp) dan kom je er een paar tegen

3 likes

In de zomer ga ik hierheen Town Hall Hotel - Shoreditch, Londen – Bijgewerkte prijzen 2024 . Is nu wel een stuk duurder zie ik. Ik heb een aantal maanden geleden voor een deluxe kamer 180 per nacht betaald voor deze zomer.

1 like

Ik zou op zoek gaan naar een Premier Inn. Die staan niet op boekingssites, maar zijn over het algemeen netjes, schoon, comfortabel en betaalbaar.

6 likes

@loekieie en best goede locaties ook!

Travelodge en Holiday Inn zijn ook dit soort budget hotels.

1 like

Zedwell Picadilly Circus.
Het voelt een beetje gek want de kamers hebben geen ramen, maar ik sliep er met 5 vriendinnen op 1 kamer, in zo’n stapelbedunit. Heerlijke bedden!
Vond het er erg netjes, en mega centraal.

Verder geen ontbijt oid…

1 like

Ik ben nu in Londen en verblijf in Ibis Shepherds Bush, om de hoek een metrostation, Westfield Shopping mall ook om de hoek.
Ik heb voor 4 nachten ongeveer 600 euro betaald. Niet goedkoop maar wel fijne kamer.
Ontbijt zit er bij.

Bedankt voor de tip!

We zijn uiteindelijk beland in Holiday Inn Bloomsbury! Lekker centraal en nog een redelijje prijs vergeleken met andere hotels.

We willen graag naar een musical toe, maar zien door de bomen het bos niet meer. Welke is nou écht helemaal geweldig? Lion King, Les mis, Book of mormon en Phantom heb ik al gezien.

Hamilton!

4 likes

Lion king vond ik heeeeel vet! Todaytix gebruikt om te boeken. Om 00:01 britse rijd komen daar ook soms goedkopere tickets online voor de volgende dag!

1 like

Het is uiteindelijk Mrs Doubtfire geworden, was echt ontzettend feelgood en vermakelijk. Aanrader!

2 likes

In december weer met twee vriendinnen naar Londen. Vijf jaar geleden met elkaar voor het laatst geweest en we hebben er zooooveel fantastische herinneringen aan. Word voor mij de zesde keer. Vliegtickets in mei al geboekt. En gister het hotel. Ik zat eerder altijd in Oost-Londen. Nu voor het eerst in West (Kensington, vlakbij Earl’s Court). Ik kan echt echt niet wachten :heart:🫶🏻

11 likes

@Mrsyess superleuk iets om naar uit te kijken! Wat zijn jullie zoal van plan?

Ik ging vroeger echt heel vaak naar Londen, denk dat ik er meer dan 15 keer ben geweest. Maar de laatste keer was mei 2019. Ik heb gewoon geen mogelijkheid door de kinderen en de vriend waarmee ik ook weleens ging kon ook niet echt meer. Maar nu gaat hij voor iets werkgerelateerds weer in november en mijn dochter gaat toevallig dan logeren en heeft mijn man alleen het kleinste kind, dus… ik heb besloten dat ik gewoon weer eens ga! (Vrijdag tot zondag) Mijn man zegt ook dat ik het vooral moet doen. Die vriend is overdag de hele dag werken dus ik ga lekker zelf wat doen. Vroeger ging ik meestal alleen shoppen, rondlopen en wat eten maar nu wil ik wel iets meer doen maar weet nog niet precies wat. Ga daar eens in duiken binnenkort en dit topic nog eens doorlezen.
Heb al wel gezien dat alles veel duurder is en ook vlucht/trein is aardig prijzig maar ja, ik ga normaal nooit weg dus dat moet dan maar. Echt zin in :star_struck:

16 likes

Leukk!

1 like