Heeft iemand nog tips voor leuke betaalbare hotels in Londen? Bij voorkeur dichtbij ontsloten met de metro of bus naar het centrum.
Heb je de gedeelde tips al gelezen?
Wij zijn meerdere keren bij Premier Inn st pancras geweest. Die ligt centraal, dicht bij metro en trein station (wij kwamen daar ook aan met de trein, dus ideaal) en toen wij gingen was hij betaalbaar weet niet hoe het nu is
Yes, want deze reactie komt altijd (no problemo trouwens) dus laat ik die voor zijn. Maar de meest recente reacties zijn al weer wat langer geleden en de prijzen woekeren
Wij gaan eind september! Vond het ook erg duur… nu Berkley Apartments geboekt via Booking. Was €580 voor 4 nachten, maar wel een van de goedkopere opties die ik kon vinden. Maar weet dus nog niet of het een aanrader is
Hoihoi, wij gaan in december 3 dagen naar Londen, echt rondom de kerst. Hebben jullie must do / see tips voor kerst in Londen? Harrods staat uiteraard op het lijstje
Je zou eens door de vlogs van Hannah Rickets kunnen kijken. Zij heeft heel veel over kerstmis is Londen, inclusief high teas.
Ik heb ook echt zin om met kerst naar Londen te gaan. Zo leuk!
Jaaa heb gisteren geboekt, zo zin in Hotel was nog enigszins betaalbaar voor londen prijzen, in Kensington
Welk hotel heb je geboekt? Ik ben ook op zoek naar wat leuks.
Hilton londen olympia, ook heel chill voor ov met de metro
Zoo leuk! Ik was er vorig jaar december en vond het echt fantastisch. Een van de leukste dingen vond ik schaatsen bij Battersea Power Station. Ze hadden daar een ijsbaan met kerstboom in het midden en een kleine kerstmarkt eromheen (voornamelijk eettentjes). Wat we niet hebben gedaan omdat ik er pas over las in de trein naar Londen is een kerstfilm gaan kijken. Ze hadden toen speciale avonden bv op een dakterras helemaal versierd en met eten en drinken erbij. Zag er zoo geweldig uit. Maar moest je wel op tijd reserveren. Als je er van houdt kun je dat nog opzoeken.
Iemand nog leuke tips voor een avondje uit in Londen met een groep meiden? Denk aan restaurants, (cocktail)bars en clubs?
Goede tips voor een high tea in Londen?
Ik vond de Soho Secret Tea Room heel goed en lekker, maar volgens mij zijn ze nog niet opnieuw geopend (paar jaar terug gesloten door eigenaar/vergunningshit zoiets). Kan het niet zo goed vinden… misschien de moeite waard om even te kijken als je inde buurt bent daar.
& Misschien staat hier iets bij: London teahouses in 2023: on a quest for the best afternoon tea - FANCY A CUPPA?
Ik heb een afrader: de B-Bakery high tea bus tour. De bustour zelf is leuk, maar de high tea is matig. Sandwiches waren droog en de zoete hapjes waren simpel vond ik.
Ik hoor veel goede verhalen over die van Fortnum & Mason
Nou dit weekend was ik er ook al en kwam erachter dat het station Kensington Olympia niet altijd open is?! Heeel gek. Het was op vrijdagmiddag bijv niet open en ik nam de bus, 3 stops vanaf Kensington station. Het was 15 min lopen maar had zware baggage. De volgende dag was het station wel open en kon ik de overground nemen.
Oh top dankjewel en ik zal inderdaad even kijken.
@Moet oh ook bedankt! Balen dan, gelukkig was de bustour dan wel nog leuk.
Weet iemand waar ik leuk een beetje (evt kerstig) kan rond struinen en waar veel leuke kleine winkeltjes zijn? We gaan sowieso ook naar het gedeelte bij soho, maar wilde ook eerst nog naar iets minder bekends. Ik was eerder al eens in camden, maar dat vond ik over het algemeen niet zo. Beetje te toeristisch en veel neppe dingen uit china. Ik verblijf trouwens vrij zuidelijk in nine elms vlakbij battersea station.