Revolut
Laatste keer bijna alles via mijn fitbit betaald. Zelfs de poortjes bij de metro gingen ermee open.
Heb je op Design My Night gekeken? Daar staan heel veel feesten en activiteiten.
Betaal je 1,2% voor elke transactie of alleen als je geld uit de muur haalt? Ik ga al jaren naar Engeland op vakantie maar heb dit nooit geweten.
Ik betaal altijd met m’n pinpas, niet vergeten om in je bank app aan te geven dat die tijdelijk buiten Europa bruikbaar moet zijn.
Engeland is nog steeds Europa, ze zitten alleen niet meer in de EU. (Volgens mij denkt de bank ook nog zo.) Alleen vanaf voorjaar 2025 moet je een visum aanvragen.
Bankpas en is louter wisselkoers geen extra percentage bij mij. Of dat moet ultra recentelijk zijn ingevoerd.
Creditcard, je hebt dan een voordelige wisselkoers. Haal wel zo’n 20 pond af om was contant geld te hebben.
Ik weet niet meer of het ASN of Rabobank was maar een van de 2 kon ik afgelopen jaar niet gebruiken als ik die instelling niet aanpaste
Mijn bank vereist ook dat ik ‘pinnen in het buitenland’ inschakel anders doet geen enkele pas het. Ik betaal standaard die 1.2% extra als ik ergens pin omdat het ‘vreemde valuta’ is.
Op dit moment onderweg naar Londen met de Eurostar. Niet een hele soepele reis door de staking en vertraging helaas.
Ben voor het eerst alleen op reis, dus vind het ook wel een beetje spannend. Maar aangezien ik hier al van meerdere mensen gelezen heb dat zij ook alleen gegaan zijn, geeft dat mij toch wel een beetje rust in mijn hoofd.
Heel erg veel plezier!
Ik heb het heerlijk gehad en zou zo weer gaan (serieus overwogen, want ik heb nu weer een week vrij haha). Je kan lekker je eigen gang gaan, niemand met wie je rekening hoeft te houden. Niemand die je tegen kan houden met dingen kopen haha. Heerlijk!
Heel veel plezier!
Jaaa is juist een ideale stad om zonder iemand naartoe te gaan. Enjoy!
Ik ga morgen naar Londen en heb al aardig wat tips gepind in Google. Heb er heel veel zin in. Heb hier nog niets kunnen vinden over bioscopen. Heeft iemand een aanrader qua bioscoop of een andere rustigere activiteit voornamelijk voor de avonden? Andere aanraders (niet rustig haha) mag ook!
Als hij nog steeds gespeeld worst de wicked musical
Leuk idee! Maar ben niet zo van de musicals helaas. Thanks!
Misschien een thema wandeling? Zijn ook aanbieders die avondwandelingen aanbieden.
Veel plezier in Londen!
Ik ben een keer in Picturehouse Central geweest, ziet er mooi uit als ik op Google Maps kijk, maar kan me er verder weinig van herinneren.
Als ik er ben ga ik meestal wat later nog ergens eten en daarna nog een wandeling door een leuke buurt maken, maar die optie had je denk ik zelf ook al wel bedacht, haha
Ik vond de comedy club in Greenwich heel nice, zullen er vast meer zitten in Londen. Of een storytelling cafe, niet geweest maar waren er wel. Veel plezier!
Ik vind Everyman fijn qua bioscoop. Het is ruim, gezellig, super comfy stoelen enzo. Er zitten er een aantal in Londen dus hopelijk ook eentje in jouw omgeving.