Love Island (Deel 1)

Vanavond de finale voor love island UK!! ik hoop zo dat ik geen spoilers lees en het morgenochtend meteen kan kijken. Werk? Dont know her

finalisten UK/aflevering 56

Oh ik vind de meet the family altijd heel leuk, die moeder van Chloe :heart_eyes: de vader van Liam :heart_eyes:

Ik denk dat Liam en Millie winnen, Chloe en Toby tweede en daarna wat meer twijfels maar ik denk Faye en Teddy derde. Kaz en Tyler hebben het minst de gunfactor van alle koppels, wat mij betreft
Ik ga sowieso mee huilen als ze weer van die speeches moeten schrijven voor elkaar ik word daar altijd zo emotioneel van

finale UK/winnaars

Ah, zoals verwacht dus maar wel leuk!! en heb de laatste 20 minuten doorgespoeld want die terugblikken vind ik maar saai
Maar oh de speeches van Toby en Faye :sob: Faye kan wel kwetsbaar zijn in woorden, zette ze het nu ook maar om in acties
En Toby, nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind hem echt leuk inmiddels haha zo lief die speech

Afl 51.

Haha hoewel ik Faye niet kan uitstaan vind ik het wel mooi dat ze zo tegen Jake ingaat want ik vind hem denk ik wel de grootste loser uit de Villa. Ik kan niet kiezen wie ik kutter vind. Jake, Toby, Tyler, en dan nog die slappe vaatdoek Liam. Millie is veel te leuk voor hem maar jammer genoeg is ze naïef. En Liberty is nog steeds m’n favo, zo jammer dat ze dan van die lullo’s uitkiezen. Beter gaan Mary en Aaron winnen :stuck_out_tongue: (vast niet)

Aflevering 50

Ik hoop dat chloe en Toby winnen en anders Kaz en Tyler.

Misschien handig als je erbij zet bij welke aflevering je bent? :stuck_out_tongue:

Waarom vinden mensen Tyler kut? Ik moet zeggen dat ik echt half door de afleveringen ga nu en daardoor dus ook veel mis.

Ik vind hem two-faced en geen gezellige ‘toevoeging’ aan de villa. Met name na Casa Amor.

1 like

O oops😅 ik ben bij aflevering 50.

Oh dan zou ik er even een spoiler van maken want dit is een dikke spoiler

Zijn er uberhaupt mensen die gewoon via videoland kijken? Ik ga dit topic maar even vermijden denk ik

4 likes
aflevering 51

Ik heb ZO genoten van Faye die Jake op z’n plek zette, wat een kneus vind ik dat. Er zijn echt weinig “mannen” in die villa dit jaar ik vind het allemaal van die jochies. Na Jake vind ik Tyler inderdaad het irritantste :nauseated_face: geen wonder dat die 2 het zo goed met elkaar konden vinden, Liberty valt echt buiten de boot in dat viertal
Als je op een persoon kon stemmen denk ik dat Liberty in dr eentje love island had gewonnen, ik vind haar zo ontzettend leuk

2 likes

Ik begrijp niet dat mensen nog steeds niet snappen dat je voor dit soort dingen de spoiler functionaliteit gebruikt. Dit is toch de definitie van een spoiler?

1 like

Het is toch al gezegd? Wat is dan nog de toegevoegde waarde van je comment.

Oh sorry hoor ik wist niet dat alles op dit forum maar 1 keer gezegd mag worden

1 like

Overigens staat nu nog steeds niet bij je spoiler waarover ie gaat want dat staat pas een paar posts later dus dan heeft het alsnog geen zin

Ik kijk via videoland en ben nu helemaal bij! Aflevering 35 dus. Wel net deze spoiler gezien dus dat is balen. :sweat_smile: @Desertflower zou er ff bij zetten dat het over aflevering 50 gaat!

2 likes

Oja Thanks!

1 like

Bij een volgend seizoen moet videoland dit gewoon gelijk laten lopen met uk of helemaal niet uitzenden. Dit is echt te irritant. De winnaars zijn al bekend, dus krijg je waarschijnlijk overal al berichten te zien terwijl videoland bij aflevering 35 is.

3 likes

Ja helemaal mee eens, dit is echt onhandig. Zag net ook al een iets over de uitslag op instagram. Niet leuk meer.

2 likes

Ja ik heb net via de explore pagina van insta de winnaars per ongeluk al gezien :slightly_frowning_face: En vind het in dit topic ook jammer dat iedereen door elkaar heen kijkt

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Love Island (Deel 2).