Love Island (Deel 2)

Continuing the discussion from Love Island (Deel 1) - #5228 door Duchess.

Previous discussions:

2 likes

Voor degene die weten wie de winnaars zijn, ben je blij met de uitslag?

  • Nee!
  • Jaaa
  • Nah wel oke

0 stemmers

Ik heb zoiets van naja prima, ik had ook geen favoriet koppel want ik vind dat bijna iedereen beter verdiend.

Liam geeft me trouwens een beetje ziggy vibes, ook zo’n lamlul vond ik dat.

Wie had jij graag gewild dat won @Desertflower ?

Spoiler uitslag

Chloe & Toby want zij waren wel echt mijn entertainment met name Chloe! En jij?

1 like

Ik had dus geen favo koppel. Bijna altijd met vorige seizoenen wel maar nu vond ik niemand echt lekker viben en bij elkaar passen.

1 like

Dit gaat niet over een aflevering specifiek maar niet klikken als je via videoland kijkt.

Ik hoop zo dat liberty een lieve leuke jongen vindt, zo’n leuke meid is dat. Ben eigenlijk blij dat ze uit elkaar zijn. Hoewel het waarschijnlijk voor beide rot nu is. Maar liberty verdient echt een zooooveel leukere guy!

2 likes

Dit seizoen had wel de meest ongemakkelijke en cringy momenten.

Gaat over de persoon uit je laatste spoiler.

Ik las net ergens dat ze gaat samen wonen met Kas dus dat is wel heel cute

1 like

Ja echt enorm. En ik vind ook dat ze allemaal raar zoenen, alsof ze op elkaars bek lopen te kauwen.

oh wat leuk dat ze samen gaan wonen, dat waren ook echt vanaf day 1 al besties geloof ik. Lisa en vic wonen ook samen van vorig seizoen love island nl

1 like

Shit ik ben ook gespoiled door instagram :pensive:
Spoiler over de winnaars

zo die had ik niet aan zien komen! Bij videoland is net casa amor voorbij en had op zich wel verwacht dat ze weer samen zouden komen, maar niet dat het publiek Liam zou vergeven na die domme acties van 'm. Wel heel leuk voor Millie! Ik gok dat zij de reden is dat ze gewonnen hebben haha

Spoiler finale

Jammer dat Millie die 50k niet zelf heeft gehouden, zou wel goede payback zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik snap ook echt niet waarom ze dat ongemakkelijke moment er niet uithalen. Geef ze gewoon het geld😩

Waren trouwens jullie ook niet verbaasd dat teddy en Faye bijna niet konden fietsen? Ik dacht echt wtf? Ik ben oprecht nog nooit een volwassen persoon in mn leven tegengekomen die niet/bijna niet kan fietsen. Die zijn er vast genoeg maar ik dacht daardoor eerst dat het misschien hele lastige fietsen waren. Maar ze konden gewoon niet fietsen :neutral_face:

1 like

Maar Nederland is ook niet echt een eerlijke vergelijking. Hier fietst iedereen en zijn de wegen ook daarop aangepast, dat is in veel delen van Engeland niet zo.

1 like

Is aflevering 39 de laatste op Videoland? Ik heb die vanmorgen gekeken dus die lijkt me van gister, is er vandaag geen nieuwe aflevering online gekomen?

Ik dacht dat die UK afleveringen gewoon om 0:00 erop kwamen dus denk dat je die vandaag al gezien hebt idd!

2 likes

Ahhhh dat wist ik niet joh. Dankkkk

Pfff Faye is zoooo vermoeiend in die afl van vandaag op Videoland, want een contrast ook met Millie die alles heel volwassen oppakt

6 likes

Aflevering 40 uk
Hahahaha heeeeerlijk Kaz dit was je verdiende loon
En Matt lachen haha

1 like

Kijkt er iemand hier Love Island Duitsland? Oder bin ich hier die einzige :rofl:

Is dat wat? Drama enzo?