Ik vind Chuggs ook niet oprecht nee maar Brad 10x erger. Maar vind hem sowieso vreselijk, alles wat 'ie zegt en praat alleen over zichzelf
Jaa, met Brad kan je wel echt geen gesprek voeren haha.
3,2,1 en Jake gaat naar die nieuwe meiden. Hoop dat er een leuke man voor Liberty komt, ze is veel te leuk voor Jake
Vind het tot nu toe echt saai, blij dat USA ook bezig is, vind dat seizoen leuker dan UK en dat had ik eerder nooit
Love Island USA afl 8
Kon eindelijk deze spoiler bekijken haha maar ik vind Korey ook zo cute!! Echt een good guy
Verder vind ik tot nu toe Kyra en Will heel leuk samen. En ik vind dat we echt veel te weinig zien van Jevonny voor Olivia? Ik denk steeds wie is dat, oh ja Olivia⌠maar vind het wel leuk dat ze langzaam naar elkaar toe groeien, komt wel serieus over iig
Verder vind ik Jeremy ook een snitch, maar ik vind Cinco nog erger bah. Past wel goed bij Trina trouwens. Oh en Josh en Shannon vind ik echt zoân toxic koppel dat wss wel in de finale komt maar na Love Island gelijk uit elkaar gaat
Ugh Jake elke keer met zn scheten.
Sharon laat zich echt zo erg kennen
love island uk aflevering 32?
Godver wat stellen deze mensen (mannenâŚ) mij teleur zeg. En de productie dan: die beelden van Teddy laten zien aan Faye vind ik ZO onterecht en ZO manipulatief. Ik ben echt afgeknapt op al die mannen, behalve Teddy juist!
En die mannen zitten elkaar alleen maar op te fokken en aan te moedigen onder het mom van âlads holidayâ. Tyler zân kus kwam uit de lucht vallen maar nu zelfs Liam met een ander gezoend heeft⌠waarom hebben die mannen het gevoel dat ze zoiets moeten doen om te beseffen wat ze hebben? âI have high respect for Millieâ en ondertussen zoen je 3 keer met een ander
Het maakt me echt oprecht boos ofzo dit
En Hugo is zo cringe, ik vind het echt ongemakkelijk om naar te kijken en te luisteren
Faye kiest vast voor Sam uit zelfbescherming maar dat is zo onterecht ik vertrouw hem ook niet hij was TE blij toen de mannen in casa amor de fout in gingen/ze die post card ontvingen, zat geen greintje medelijden in
Word vast een heftige herkoppeling. Ik heb de aflevering nog niet af maar ze zullen het wel spreiden over 2 afleveringen
Love Island USA afl 13
Huh hoezo redden ze Jeremy??? Hij heeft letterlijk bijna elke meid in de villa gehad en 't was allemaal niets. Hij gaat van de een naar de ander en is echt niet te vertrouwen, snap er niks van.
Zo jammer dat Javonny naar huis moet
Oooh volgens mij heb je me ingehaald! Haha ik klikte vol enthousiasme op de spoiler en na je eerste zin dacht ik âeh nee dit komt me niet bekend voorâ haha en godver! Stom iemand om te redden ik ga weer wat afleveringen kijken dit weekend volgens mij ben ik bij 10
casa amor herkoppeling uk
Waaauw volgens mij is dit by far de meest dramatische herkoppeling na casa amor ever. De woorden en tranen van Millie raakten me zo, ik heb gewoon mee zitten janken? Wat erg dat zoân Liam echt overtuigd is van zijn eigen aanpak âja nu weet ik wat ik wilâ terwijl dat Millie natuurlijk alleen maar bevestigt in haar onzekerheid
Toen Lillie vertelde over casa amor leek Jake overigens te gniffelen?? Ik denk dat ik dat stuk nog eens ga terug kijken maar het zou me niks verbazen, wat een homewrecker is dat zeg, vanaf de eerste seconde in casa amor
Edit: ja heb het terug gekeken, het zit op 23.20. gadverdamme wat een nare vent om te lachen om zoiets, ik hoop dat zijn gedrag in casa amor ook nog even breed uitgemeten wordt
Ik denk dat Tyler met een plan binnen kwam en zich richtte op Kaz omdat die zo populair is, hij valt echt door de mand nu.
En Kaz blijft zo rustig en ze heeft hem perfect door, ik hoop dat het wat wordt met Matt want ze verdient het zo
Ik hoop dat Teddy en Faye eruit kunnen komen maar eigenlijk vooral omdat ik hem zo leuk vind, ik denk dat het op lange termijn geen match is omdat hij zich regelmatig lijkt te storen aan haar gedrag
Maar wat een leuke, volwassen man is dat zeg. Kan ik me nog ergens opgeven??
Als Millie en Teddy het nou eens heel goed met elkaar blijken te vinden zou dat echt mijn favoriete koppel zijn
Over Toby begin ik maar niet eens meer. Wanneer wordt die kleuter nou eens opgehaald uit smaland?
Waar kijken jullie love island US?
Oh ik kan alleen seizoen 1 en 2 vinden op Videoland. Of zie jij daar ook seizoen 3 bij staan?
Ik ben eindelijk bij met USA
Spoiler afl 18
Pfff ik ben echt zo klaar mat Cinco en Cashay. Cashay was mân favo maar nu echt niet meer, ze komt soms echt over als een meeloper en mean girl en doet alsof ze heel volwassen is maar echt, get over it
Ik vind Josh en Shannon misschien nog wel het leukste koppel hahaha. Will vind ik wel echt een lullo nu helaas, vind het wel sneu voor Kyra
Oh en Oliva vertrouw ik ook niet, nu met haar âgevoelensâ voor Korey. Korey is echt iedereen zân back-up
Net aflevering 11 gekeken van love island uk maar dat moment met Hugo tijdens de challenge vond ik echt zo naar. Je ziet hem daarna ook helemaal niet meer.
Ik vind chloe, behalve haar stem dan, eigenlijk best wel leuk. Benieuwd hoe het verder gaat met Toby.
UK afl 32/33
Ik ben echt verliefd op Teddy, wat een man. Heb wel het gevoel dat hij precies is wat Faye nodig heeft en dat vind ik wel mooi om te zien ofzo, ik hoop dat het goedkomt tussen hun. Wel een mooie scène als laatste vond ik, dat hij haar ging troosten. Ik begrijp wel waarom ze deed wat ze deed omdat ze erg gekwetst is denk ik in het verleden, maar ik vind het wel erg dat zij en Teddy zo gemanipuleerd zijn door de producers.
Verder idd wat een drama vond het tot nu toe een sloom seizoen maar nu gaat het wel goed los. Ben benieuwd naar zondag
Eehl wat hangt er nu een nare vibe tussen die meiden in dat huis zeg. Lijkt me echt heel rot om in daar dan te zitten. En Chloe gaf aan dat ze te ver was gegaan tijdens de challenge en dat ze Kaz niet wilde kwetsen. En daarna zoent ze hem gewoon weer? Wtf.
potverdorie de nieuwste afl doet het niet op videoland. ik wil mân dagelijkse portie drama
oh kut
Ahhw leuk! Ben ook benieuwd naar de anderen.
Het regent echt zowat elke dag bij love island US, staan ze daar bij een herkoppeling of dumping, duurt in de praktijk vast een paar uur haha
us aflevering 12/13
Hoezo moeten er ineens 4 mensen naar huis? Wat overdreven zeg met zo veel mensen zijn ze toch niet. En hoe onlogisch om Jeremy te redden dit maakt me zowat boos, ik vind hem zo stom
Ik vind de beredenering van het redden/dumpen ook raar. Bij de toelichting van Josh had ik precies Aimee verwacht en toen Cash praatte vond ik Jeremy ook onlogisch want het is gewoon een gluiperd, hoeveel kansen heeft hij niet al gehad?
En omg Jevonny Aimee
Stomme keuzes dit gvd
Edit: ik besef me nu ook dat op 1 wisseling na (Cinco voor Jevonny) het dezelfde groep is als op dag 1. Hallo dat is toch saai heb hun nu wel gezien hoor