Gaan er vanavond 4 mensen naar huis of is dat pas zondag?
Dat stuk van Luca en Gabriella zit in deze aflevering aan het eind maar het is een beetje vaag. Luca is wel echt een eikel.
Het was maar heel kort maar het ging over dat spin the bottle zij wilde daar niet aan mee doen en hij wilde eerst kijken wat het precies inhield. Toen zei zij iets van dat ze zo niet is opgevoed door haar ouders en toen werd hij boos dat zijn ouders dan wel zo zouden zijn ofzo. Toen ging hij beneden op bed liggen met Mac en Ziggy en Gabriella zat te huilen in die kleedkamer. Toen zat ie een beetje stoer te praten dat ze zo niet moest doen. Toen kwam ze vragen wat er was en toen zei die van dat ze stom deed en niet zo tegen hem moest doen blabla. Toen zei ze sorry, hij zei sorry en toen was het goed haha.
Ik vind Luca door dit fragment eigenlijk nog hypocrieter en vervelender dan ik al vond. Hij wilde zelf ook gewoon mee doen aan dit spel, maar uiteindelijk heeft hij DaniĆ«l helemaal afgebrand over hoe niet okĆ© het is dat hij Cheyenne een kus heeft gegeven. Ook dat stukje dat Gabriella en Luca het goed gingen maken, sorry maar Luca zegt āokĆ© het is klaar, geef me een kusā en het is opeens klaar?! De verwende jongen krijgt zijn zin.
Correctie: āman broā of ābro manā
Ook echt afsluiten met āHoudoe, bedanktā. Ze is zijn kind niet.
Er gaan vanavond 4 mensen weg! Wie denken jullie? Ik gok Jamey, Natascha, Daniƫl en Lisa.
Ik hoop Sha en Alicia maar Lisa mag ook wel. Vind eigenlijk niemand echt leuk.
Jammer dat Mac en Luca niet allebei naar huis kunnen, wat een vreselijke gasten
Ik vind vooral Mac echt verschrikkelijk. Maar die gaat er natuurlijk niet uit.
Daniƫl vind ik wel leuk, hoop dat hij blijft en een leuker meisje dan Natascha treft.
Dit kan volgens mij wel, volgens mij hoef je niet als koppel eruit.
Ik hoop Sha, Jaap, Natascha en Jaimy.
Hoop wel dat Alica blijft, ik vind haar wel leuk
Ik vind Alicia ook wel leuk!
Ik durf er trouwens bijna geld op in te zetten dat Videoland weer een storing heeft vanavond, is de laatste tijd steeds als er een spannende aflevering online komt.
Ik hoop: Alicia, Natascha, Jaap en Jamey weg
Ik denk: Alicia, Natascha, Daniƫl en Jamey weg
Volgens mij konden vanavond alleen de jongens/meiden uit de vier koppels eruit waarvan de anderen dachten dat er geen liefde was, en Mac en Cheyenne en Luca en Gabriella hadden daar geen stemmen op gehad dus vanavond kunnen ze er dan niet uit
Ooh ja je hebt gelijk!
Ooooh, ik dacht gewoon dat dat een āspelletjeā zou worden, maar eigenlijk veel leuker als dat echt bepalend is voor wie eruit gaan!
Helaas wel haha
Ja volgens mij kon je thuis dan stemmen op welke van de vier mannen/vrouwen je het leukst/minst leuk vond en wordt aan de hand daarvan bepaald wie weg moet vanavond
Ik vind Mac vreselijk, wat een grootheidswaanzin in hoe hij tegen Daniƫl doet.
āJe bent gewoon broāsā
Bro hou je muil gewoon een keer.