Love Island (Deel 1)

Ik vond Daniel zo arrogant doen over Jamey.

Lisa moest eerst telkens tegen Jamey benoemen dat ze zich niet kon openstellen door 't vertrek van Thijs. Vervolgens wil Jamey focussen op Natascha en dat vindt Lisa dan weer jammer, omdat ze beloofd hadden eerlijk tegen elkaar te zijn.

Lang verhaal kort: ik heb te doen met Jamey.

Ik vond dat shot op het einde dat hij alleen op de bank zat zo sneu ofzo. Ik kreeg opeens medelijden met hem terwijl ik hem daarvoor echt cringe en een beetje eng vond.

Ja ik ook! Maar heb wel het idee dat Luca heel snel op z’n teentjes getrapt kan zijn. Ben benieuwd

Ja precies! Hopelijk komt er een dame waarbij 't wederzijds is, als hij überhaupt mag blijven

Elke aflevering denk ik ā€˜nu gaat er vast wat gebeuren’ en dan gebeurt er weer niks… Als er zo weinig liefde is in de villa dan zou het toch veel beter zijn om wat sneller nieuwe mensen erin te laten?! Ik snap niet waarom alles zo traag gaat…

6 likes

Dit viel mij ook al op ja!

1 like

Huh waarom is Mac alleen boos op DaniĆ«l en niet op Jaap? Jaap heeft toch hetzelfde gedaan als DaniĆ«l…?

5 likes

Ik vind Mac echt een aansteller. En ook een beetje manipulatief eigenlijk. Cheyenne, ren alsjeblieft heel snel weg.

En Luca is ook hypocriet, want Jaap had net zo goed met Cheyenne gekust. Vind Luca en Mac echt onredelijk over Daniƫl.

Ook raar trouwens, die ā€˜ruzie’ tussen Gabrielle en Luca zat er helemaal niet in?

14 likes

Ik wilde dat net komen zeggen inderdaad, vet raar? Eerst met dat stukje van het douchen in de hide away en nu dit? Ik zat ook echt de hele aflevering te wachten totdat het zou gebeuren en toen was de aflevering ineens klaar.

4 likes

Jaaa hallo, ik ben echt teleurgesteld.

1 like

Ik keek ook uit naar die ruzie :joy:

1 like

Zoooo raar dat die ruzie eruit is???

En wat is Mac een kneus zeg, hij voelt zich echt het mannetje. En Luca die het dan heel stoer voor hem opneemt, bah.

4 likes

Stomme aflevering!

Wie gaan er volgens jullie uit?

Vond het ook een stomme aflevering, zat ook steeds op de ruzie tussen Gabriƫlla en Luca te wachten

Vind het wel beter dat er straks 4 mensen tegelijk weggaan, ff weer nieuwe mensen erin want de huidige hebben hun famous moment alweer te lang gerekt

6 likes

Ben ook echt toe aan verandering. Elke keer denk ik; waarom kijk ik dit nog. Maar dan ga ik me weer opmaken in de ochtend en zet ik de aflevering van de avond ervoor weer aan omdat ik te nieuwsgierig ben.

12 likes

Hahahaha ik doe exact hetzelfde :joy:

2 likes

Luca vind ik echt een misselijk mannetje zeg, bah bah. Ook die ā€œvergaderingā€ in de ochtend waarbij hij iedere jongen af gaat om te vragen hoe het nu gaat en ā€œik moet ff met Natascha praten want er moet duidelijkheid komenā€, gast doe ff normaal.

3 likes

Ik vind het ook raar van die ruzie.

En als Victoria en Ziggy op date gaan is het zo ā€˜gespeeld’. Opeens vraagt Ziggy: ā€œWat is je ideale toekomst?ā€

1 like

Haha Mac is echt mega jaloers omg :face_with_raised_eyebrow: Niet ok zo kinderachtig ook

2 likes

Waarom lacht Mac achter elke zin die hij zegt? 9 van de 10 keer is hij totaal niet grappig :sweat_smile:

6 likes