Zodra ik iets begin te typen in de spoilerstukjes gaat het helemaal mis haha, dus ik houd de uitslag maar even voor me. Had het in ieder geval grotendeels wel aan zien komen.
In de aflevering van vandaag zeiden ze dat het nog maar twee weken duurt. Ik vind die Nederlandse versie zo sloom vergeleken met de Britse. En ik ben heel blij dat Sha weg is in deze aflevering is ze ook zo irritant.
Vreselijk type. Kan niet wachten totdat we hem eruit kan stemmen. Misselijk mannetje
Ja 3 nov is de finale al!
Ik ben wel blij met de uitslag, maar ik zie Mac en aanhang graag de volgende keer vertekken.
(Oh en ergens denk ik dat Lisa niet per se de meeste stemmen had maar dat ze haar erin houden omdat Thijs terugkomt)
Wel echt fijn dat ze het nu wat rigoreuzer hebben aangepakt door er 4 mensen uit te sturen. Elke keer 1tje dr uit en dr in schoot echt niet op. Ben benieuwd hoe het verder gaath, hoop echt dat de nieuwe mannen leuk zijn en dat Mac en Luca wat meer op de achtergrond gaan komen want die voelen zich nu echt de bazen van het eiland ofzo pff
Ben inderdaad ook blij dat ze er nu gewoon lekker 4 uit doen en het zo wat boeiender maakt. Alleen had het dan een paar weken geleden gedaan, want het duurt nog maar 2 weken en voordat er weer nieuwe mensen in de villa zijn etc. Of maak het seizoen langer haha.
Ik vind heel love island zo nep. Vraag me af waarom ik nog kijk
Ik denk ook elke dag weer wtf is dit, maarja wil toch verder kijken.
Haha, ik ook. Terwijl ik de islanders niet eens leuk vind. Alleen Daniël vind ik nog oké/normaal.
Ik had niet verwacht dat Jaap en Sha eruit zouden gaan. Niet dat ik het erg vind want ik vond Sha zo vervelend. Vooral dat gedoe met Jaap. Ze kwam zo bitchy over. Vond Jaap best wel leuk/normaal.
De nieuwe aflevering staat er al op volgens mij??
Weet het niet zeker, bij Videoland is het een beetje irritant dat je alleen ziet âaflevering 22â en niet op welke datum het online is gekomen. Maar bij deze aflevering komt Monica op het einde, dus dit is de aflevering dat er 4 mensen naar huis worden gestuurd
Dat is de afl van gister
Ooh ik dacht dat er in het weekend geen nieuwe afleveringen kwamen, alleen terugblikken. My bad!
Ik word zo moe van al die cliché LI uitspraken die elke aflevering 80x terugkomen:
âIk ben (niet) helemaal happy in mân koppelâ
âIk wil me nog wel openstellen voor anderenâ
âZullen we even babbelen/kletsenâ
En Nataschaâs âOh my godddâ
Oja en âbroâ natuurlijk
Vooral babbelen/kletsen vind ik zoooo irritant, heb echt een hekel aan het woord kletsen gekregen.
En âall goodâ
Zo ehhhh leuke nieuwe jongen in de roze zwembroek in de aflevering die straks komt?!? (Please laat dit de boel op stelten zetten )
Hi Max
Ik vind Nick met bril echt verrassend leuk?
Lisa: âJij bent wel echt mijn typeâ
Ricardo: âMaar ik zie er totaal anders uit als Thijsâ
Lisa: âJa ik heb niet echt een typeâ
Ok