Love Island (Deel 1)

Laf it dat Max kapper is

Nu gaan we vast de aankomende dagen horen hoeveel Alicia haar best heeft gedaan met een ontbijtje.

13 likes

Nou inderdaad, ze was zo zelfvoldaan. Je hebt kaas op een boterham gelegd, chapeau.

En ik dacht dat ze nick helemaal niet zo leuk vond? Doet ze dan nu maar alsof zodat Max haar niet kiest omdat ze die nog minder leuk vindt?

1 like

Ze zat vol met tegenstrijdigheden deze aflevering. Ze vond Ricardo vaag over zijn vorige relatie, maar ook heel open???

1 like

Goede timing wel

1 like

Ik ken 'm natuurlijk niet, maar zo op het eerste gezicht lijkt Ricardo mij zo inhoudsloos. Vind ik Thijs toch wel een heel stuk leuker!

1 like

Lisa ook dus dat past wel bij elkaar vind ik

13 likes

Take a shot elke keer dat lisa heeft gezegd dat ricardo wel haar type is

1 like

Hij is volgens mij ook kwart Italiaans, half… iets anders behalve Nederlands geloof ik. Hoe kan je je identiteit daar dan inderdaad aan ontlenen?

1 like

Zo ja pfff, en elke keer dat ze heeft gezegd dat ze zich echt wel weer open moet gaan stellen…

2 likes

ze is afgestudeerd mode student dus ze zal het wel weten :joy:

4 likes

Je kan nu stemmen in de app of Thijs terug mag komen

1 like

Nou die komt dus sowieso terug :joy: Drama is on it’s way.

Ik vind die Ricardo tot nu toe wel ok, maar die andere vind ik niks.

Is het echt nog maar 2 weken? UK duurde toch veel langer? Komt zeker ook geen casa amore… ugh.

Casa amor zou dit seizoen nog een beetje spannend maken… Jammer dat we niet kunnen stemmen op de meest irritante islander want dan zou ik Mac heel graag zien vertrekken. Wat een onzin kraamt hij uit zeg.
Victoria en Ziggy vind ik wel heel leuk samen!

9 likes

Ik vind het echt jammer dat de nieuwe mensen telkens bijna geen kans krijgen omdat iedereen zich bij voorbaat al afsluit. Ook stom dat ze er dan 2 jongens tegelijk in doen terwijl je er al van uit kan gaan dat er sowieso 1 geen kans maakt. Vond deze situatie best zielig en akward voor Max. Wie had ie anders moeten kiezen ook? Was zo anders geweest als hij er bijvoorbeeld al vanaf het begin in had gezeten.

8 likes

Lol die aftrek beelden van Mac en Cheyenne, zo ongemakkelijk

4 likes

Oh ja en van mij mag Thijs wel wegblijven. Ben wel benieuwd hoe Lisa zich nu gaat ontwikkelen met die nieuwe jongen. Al denk ik dat ze het uiteindelijk toch wel een beetje af gaat houden maar toch haha.

1 like

Haha ja, met dat handdoekje zo stiekem.:mask:

Oh hahahaha ik heb dit compleet gemist

6 likes