Love Island (Deel 1)

Je kan in de app stemmen of Thijs terug moet komen. Ik heb op ja gestemd. Niet omdat ik hem leuk vind met Lisa, maar omdat ik op drama hoop :smirk:

2 likes
Thijs

Het schijnt dat hij al in een vliegtuig naar Gran Canaria is gespot. Ik denk dat dat stemmen sowieso nep is en dat de productie gewoon doet waar ze zelf zin in heeft.

13 likes

Ja idd. Vind het ook wel een rare actie. Stemmen of je hem terug wilt ja of nee… Doe dan 2 mensen die eruit zijn waar je tussen kan kiezen?

1 like

Hahaha dit is zo waar. Ik kijk maar spoel uiteindelijk heel veel door omdat de gesprekken altijd maar over het spel gaan.

1 like
1 like

Alweer een storing op Videoland. :expressionless:

Ik dacht ook dat Thijs er inderdaad al was. Maar als ik de Instagram van love Island moet geloven dan is er alsnog een mogelijkheid, ahv de stemmen, dat hij niet terug de villa in komt… Maar als dat echt zo was zouden ze hem wel laten invliegen na het stemmen denk ik.

1 like

Hm ja zou kunnen maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze echt kijken naar die stemmen maar gewoon doen wat ze willen.

3 likes

Omdat videoland alleen voor Nederland is.

Toen kwam het ook op een Belgische zender toch?

1 like

Toen werd het ook op Rtl uitgezonden en in Belgiƫ. Dit is een versie speciaal voor videoland.

1 like

Die Floor doet me denken aan dat mens van Gewoon wat een studentje 's avonds eet. Vind hen allebei ook even irritant hahha.

7 likes

Ja zoo blij ik zou daar echt niet mee kunnen. Al kan ik daar ook wel weer jaloers op zijn als je zo bent haha.

Ik vind Max echt zó leuk! Lijkt me echt een lieve en zachtaardige jongen!

2 likes

Ik dacht even he? Is toch Mac ipv Max, maar ja die hadden we ook nog! Wel echt m’n type. Jammer dat hij zo weinig in beeld is.

Ik vind Floor juist heel leuk. Weer eens wat anders dan die andere meiden daar in de villa.

6 likes

Lol dat einde van gisteren (wat er vanavond dus uitgezonden wordt), dat zoenspel. GabriĆ«lla en Luca wilden niet meedoen met dat kusjes spel met z’n allen op de bank waar toen dat hele gedoe van kwam, maar nu met die zoenchallenge zie je Luca uitgebreid met Alicia bekken??? GabriĆ«lla keek ook not amused (en terecht vind ik)

1 like

Maar hij was geblinddoekt volgens mij!
Als het op die UK versie lijkt moet je echt iedereen afgaan. Zou het eerder Alicia aanrekenen dan Luca in dat geval

1 like

Ja dat wel idd, maar vond het al opvallend dat ze daar dan wel aan mee willen doen en bij dat andere spel niet. Misschien omdat dit wel een ā€˜officiĆ«le’ challenge is? Ben benieuwd. Versies van andere landen heb ik nog nooit gezien haha.

Ooh zo bedoel je! Ja inderdaad…
Bij die UK versie gingen de vrouwen iedere man zoenen en dan kreeg je een cijfer. Echt zo laag eigenlijk :sweat_smile:

2 likes