Haha maar dat wil dus wel zeggen: dramaaaaaaa!
Zin in
Inderdaad, vond haar alleen de eerste aflevering leuk overkomen.
Ik begin Gabriella ook met de dag arroganter te vinden. Ze kijkt altijd boos en verwaand.
Pff ik vind Cheyenne, Gabriella en Mac echt kinderachtig deze aflevering.
Ohhhh ik vind Mac zoooo verschrikkelijk. Ik vind echt letterlijk niks leuk of symphatiek aan hemā¦
+1. En sinds ik zān instagram heb gezien is dat beeld nog erger geworden haha
Ik vind floor en daniel wel echt heeel erg leuk samen! En nick en alicia. Bij ricardo en lisa zie ik echt niks. Geen āchemistryā maar ook geen inhoud haha
Alicia is 24 geworden, had haar echt wel 27 ofzo geschat. Ze doet soms een beetje kinderachtig wat betreft Luca, maar hoe ze soms praat vind ik haar heel volwassen overkomen
Tranen gelachen om de vieze bekken die Mac trok tijdens de zoenchallenge.
Ik krijg echt de rillingen van Mac, zijn lach ook brrrrrr
Dat Mac zo boos werd over dat Floor hem wel een kans zou willen geven?! Echt heel erg overdreven! Hij had die ochtend nog een gesprek waarin hij wel aangaf dat hij close is met Cheyenne, maar ook dat hij best wel wilde praten om haar beter te leren kennen. En toen met die date met Floor, ik heb letterlijk nog nooit iemand zo enthousiast gezien voor zoiets. Die hele scene met zān manbro Luca voor die spiegel om zichzelf moed in te praten. Blegh
Maar Floor gaat wel voor Daniel kiezen denk ik. Volgens mij ook wel een goede match die twee!
Ik wil graag Mac uitroepen tot meest walgelijke Islander ever.
- Mee eens
- Nee iemand was erger
0 stemmers
Ik vind Luca nog net wat irritanter
Als Alicia Nick niet wil wil ik hem wel hoor joeee
Wow volgende week zondag is al de finale?? Heb niet echt het idee dat er wat gebeurd is dit seizoen.
En toch blijven kijken he.
Ik vind Mac, Cheyenne, Luca en Gabriella echt een naar clubje. En ik snap echt niet dat Floor n.a.v. de afleveringen Mac leuk en aardig vindt?
Oh en Ricardoā¦krijg echt rillingen van hem. Hij praat zo irritant en hij doet me een beetje denken aan Mezdi van Temptation Island
Ik vind Cheyenne wel echt een toffe meid! Lekker rustig, blijft bij dār eigen mening en easy going
Vind je? Ik vind haar juist bitchy en schijnheilig
Ik vond haar eerst nog wel leuk maar vond haar in de aflevering van gister echt heel naar doen.