Ik ben net begonnen aan de aflevering van vandaag maar ik hoop ZO dat er een plottwist komt en dat Max dus mag blijven en er een andere jongen naar huis moet
Anders is het wel heel voorspelbaar en saaiiii
Oh en Thijs zal wel in die heli zitten
Ik ben net begonnen aan de aflevering van vandaag maar ik hoop ZO dat er een plottwist komt en dat Max dus mag blijven en er een andere jongen naar huis moet
Anders is het wel heel voorspelbaar en saaiiii
Oh en Thijs zal wel in die heli zitten
Hahaha dat stuk op het einde met die helikopter was wel heel dramatisch maar wel leuk een keer wat origineels. Haha.
Vond het echt fijn dat er deze aflevering niet zoveel mac zat. Lijkt toch een stuk leuker weg
Op wie hebben jullie gestemd voor favo islander?
0 stemmers
Je vergeet Chey!
Stream of consciousness in 3, 2, 1ā¦
Waar zijn de aftrekbeelden? @Xiomara
Iedereen noemt Daniel druk, gek en grappig, maar ik vind dat totaal niet. Ik vind hem eerder lomp en saai.
WAT was die challenge??? Het sloeg heeelemaal nergens op en ik zou me echt schamen!
Haha mijn ervaring met mensen die zichzelf gek noemen is altijd dat ze dat juist niet zijn.
Net als Victoria die bij de herkoppeling zegt over Ziggy āhij is gestoord net als ikā ⦠ehhh oke mijt
Wel lekker gek toch dat ie een brilletje had opgezet? Was net Harry Potter!! Had ik al verteld dat ik Harry Potter heb gelezen? Ben echt een beetje gek haha!1!
Ik heb Ziggy überhaupt amper twee volledige zinnen horen zeggen. Wellicht is dat maar beter ook lol.
Het zou leuk zijn als er ook een dag een livestream zou zijn. Ik ben namelijk echt benieuwd hoe deze mensen nou eigenlijk zijn. Idd Victoria die zegt dat zij en Ziggy gek zijn, net als telkens over Daniel word gezegd⦠Daar zie ik nu echt niks van?
Vond het wel leuk om Luca Limburgs te horen praten
Ik kwam alleen dit topic lezen, omdat ik 4 jaar met hem in de klas heb gezeten. Zo gek om hem na al die tijd op tv te zien haha
Precies dat! Ze proberen vooral zichzelf te overtuigen.
met mac wil je geen ruzie
Bahhh
Weet iemand zijn echte naam ook toevallig?
Fritsjof
Die āruzieā tussen Luca en āGabā??? Waar zat ik naar te kijken haha? Ik snapte echt niet waarom hij haar ineens zo ging toespreken. Als ik haar was, was ik echt woest geworden maar zij zei āje hebt gelijkā, en hij daarna ook echt āik weet dat ik gelijk hebā
Hahaha maar echt. Zo obvious dat ze geen ruzie willen laten ontploffen om goed over te blijven komen op tv. Als dit geen tv programma was, waren die ruzies veel heviger geweest. Volgens mij hebben ze allebei best wat temperament.
Overigens vond ik Ricardo heel volwassen omgaan met de komst van thijs, ik had ook niet verwacht dat die stennis zou schoppen ofzo haha maar ik was wel echt verbaasd over hoe hij er mee om ging. Vond ik leuk om te zien!
Verder heb ik bij Mac vooral het idee dat hij āzo verliefdā is op Cheyenne omdat hij gewoon dit programma wilt winnen. Maar goed die vent zit echt heel hoog in mn irritatie dus ik kan ook niks goeds zien hahah.
Oh en die striptease/dans opdracht⦠Dat was wel cringy. En ik had het idee dat Floor wel heel erg opgewonden werd van Ricardo?? Dat vond ik hilarisch hahah. Wel cute hoe ze met Daniel is en goed dat ze hem gewoon kuste, beetje initiatief maar denk dat Daniel vooral echt te jong is voor haar. Maar ze zijn wel leuk samen!
OK dit was mijn verslag
Hoe oud is Daniel eigelijk?
Als je in de app kijkt zie je bij de koppels Floor en Daniƫl helemaal niet staan trouwens.