Eigenlijk was vorig seizoen met Aleksandra en Denzel en Shey enzo echt 638393936 keer leuker.
Ik voel echt 0,0 band met deze mensen, dat had ik met het andere seizoen wel.
Ja dat is wel waar. Maar dat zegt eigenlijk dat dit seizoen echt heeeeeel saai is, want ik vond dat eerste seizoen al zo saai (vooral toen daarna het UK seizoen op videoland kwam, was wel echt de bevestiging dat het NL seizoen niks aan was)…
En Lisa vindt Thijs volgens mij helemaal niet leuk. Was wel lekker makkelijk voor haar toen ie ineens weg was.
Ja kan je nagaan, ik vond vorig NL seizoen ook al vrij weinig aan . Kan niet wachten tot er weer een nieuwe Uk versie komt.
Luca is echt walgelijk. Hij praat zo gemeen tegen Gabriela.
Op het einde zie je dat Floor aan ‘t huilen is. Ben benieuwd waarom.
En Mac ziet alleen maar eurotekens in z’n ogen geloof echt niet dat hij oprecht is
Op 8 januari 2020 start een nieuw seizoen van love island uk! Ben benieuwd of dat seizoen ook op videoland gaat komen. Ik denk dat ik het gewoon ga kijken via zo’n stream website, dan maar geen ondertiteling…
Ik heb het gevoel dat hij zo volwassen reageerde op Thijs omdat hij Lisa niks aan vindt
Vanaf november Loveisland USA op videoland
Oeh, ik hoop ook snel het tweede seizoen van Australia. Maar dat is volgens mij pas net begonnen.
Hahah ja ik denk ook wel dat hij voor zich zelf ook al wel besloten had dat hij niet bij haar past. Maar je merkte aan luca bijvoorbeeld dat die vragen ging stellen om dingen uit te lokken bij Ricardo, zo leek het. En Ricardo ging er gewoon chill mee om. En tegenover thijs was die ook zo chill en totaal niet arrogant oid over dat Lisa hem knap vond etc.
Waarom gaan Lisa en Thijs boven op de bank slapen en moeilijk doen om die bank te verslepen, terwijl er gewoon een extra twee persoonsbed staat beneden. Zal wel niet mogen van de productie, maar dit slaat toch ook nergens op.
Dit. Luca is een onruststoker, net als toen hij Mac helemaal op ging fokken over Floor.
Luca vind ik nu inderdaad alleen nog maar kutter. JE MOET DIT en JE MOET DAT en JE MOET NIET ZO DOEN. Laat Gabriëlla lekker, jij bent niet de baas over haar? Maarja helaas knikt Gabriëlla overal gehoorzaam ja op.
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar dit klinkt goed!!!
Hahaha deze recoupeling is wel een beetje lullig tegenover Ricardo die weet dat ie naar huis moet, maar moet nog wel al dat die kleffe speeches aanhoren
reactie spoiler
Wow inderdaad. Die reactie ook zo mega zuur. Arme Daniël en Floor
Nou de ware aard van Gabriella en luca komt wel naar boven hahahaha
Wat een bitch die Gabriella zeg
Echt niet normaal toch?