Love Island (Deel 1)

Ze mogen tenminste nog samen weg en niet dat er een achter blijft.

1 like

Ik ben wel echt vet blij hiermee eindelijk dat sneaky mac en Luca pact gebroken!

Wil dan alleen nog even zeggen hoe sneu ik dit einde voor Ricardo vind haha. Eerst die recoupeling dat vet lullig was voor hem, en dan daarna dit. Waardoor alle aandacht letterlijk alleen naar luca en gabriella ging. Vond dat echt niet oké eigenlijk haha

10 likes

Wat is die Gabriella naar zeg. Dat moment dat ze Floor geen knuffel wil geven, als ze dat bij mij had gedaan zou ik er zo klaar mee zijn geweest.

13 likes

Ohhhh zin in. Dit belooft wat.

2 likes

Verschrikkelijk dat de productie dit hun laat doen, maar wel mega blij dat het zo is verlopen. Hierdoor maken ze denk ik wel een hele goede kans om te winnen, naast Thijs en Lisa.

Dit vond ik ook zo vals. Ik vind Gabriella een echt hele onsympathieke verliezer.

Leek trouwens wel alsof het een break up tussen Mac en Luca was hahah

11 likes

Ahhh op het laatst zegt DaniĂ«l ‘ik hoop dat de kijkers thuis mij ook kunnen vergeven’, wat een schatje :heart::heart::heart:

10 likes

Bizar ook hoe zelfverzekerd ze beide over zichzelf als koppel dachten. “Wij waren zoooooooo sterk, echt het MEEST steady koppel”. Is goed Gab, het is natuurlijk heel normaal als je partner zegt dat je “gewoon ff je bek moet houden”.

26 likes

Echt een leuk jurkje die Monica aan heeft!

2 likes

Hahaha inderdaad :joy:

Het eerste wat Mac zei was, hou je vast:

Bro

23 likes

Eindelijk eens een leuke aflevering met een plottwist. Ik snap ook echt niet waarom zij denken dat ze het meest steady koppel zijn. De rest is toch veel steadyer (of hoe zeg je dat). Zij maken echt steeds ruzie.

1 like

Hoop echt dat Daniel wint. Lieve jongen met het hart op de goede plek.

9 likes

afbeelding
DOEEEEEIIIIIIIII

Eindelijk, was zo klaar met die griezel.

16 likes

Yes, zo blij dat ze eindelijk weg zijn!
In het begin vond ik ze nog leuk samen, maar dat verdween echt héél snel

1 like

Bah gabrielle. Echt een naar persoon

2 likes

Het gehuil van Floor kwam heel fake op mij over. Ik zag geen tranen stromen, maar alleen een beetje nattigheid onder haar ogen. En maar in haar ogen wrijven

Jaaa go Daniel! Ik weet ook bijna zeker dat het buiten de villa niets gaat worden tussen Gab en Luca. Al weet je het nooit zeker natuurlijk, maar zo steady als ze beweren te zijn komen ze echt niet over.
Wel echt een beetje medelijden met Ricardo. Bij die laatste groepsknuffel, hij sloot maar een beetje aan als een van de laatste. Echt sneu

Oh god die Thijs ken ik van vroeger.:rofl: Zag hem in een vlog van Monica. Heb nog met een vriend van hem gedate. Nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar dit programma haha.

Wat een overdreven dramatisch gedoe zeg. Dat gejank van die “bro’s” vooral :unamused:.

Ik vind Floor en Daniël wel echt heel leuk samen. Hoop dat ze winnen.

1 like

Luca en Gabriella zien gewoon dat prijzengeld aan hun neus voorbij gaan.

15 likes