Dat ja. Daaaag! Nu Mac nog.
Gabriella is live gegaan met Luca op insta vannacht en ik keek net een stukje terug en heb het na een paar minuten weggeklikt, want ze waren allebei weer ‘ja we zijn zo steady, wat doet daniël, we hadden geen frictie’
Nou doei hè! Allebei de arrogantjes lekker weg, want oh wat waren ze toch steady.
Ik hoop en denk nu eigenlijk wel dat Ziggy en Victoria gaan winnen. (Of misschien toch Daniël en Floor omdat Daniël kijkerfavoriet is?) Ben ook benieuwd hoe Victoria haar youtubekanaal weer gaat oppakken, want zoals ik laatst ergens anders al las lijkt het net alsof ze zich ervoor schaamt. Ze heeft veel video’s verwijderd voordat ze wegging, heeft (volgens mij) nooit in Love Island genoemd dat ze Youtuber is en ook in die Concentrate Love Island interviews die ze bij iedereen thuis hebben opgenomen voor het programma begon, heeft ze bewust ook niks over Youtube genoemd.
Ik hoop echt dan Daniël wint. Die Vic is ook vreselijk doen alsof Daniël het verkeerd heeft geïnterpreteerd. Terwijl zij precies hetzelfde over ze zei laatst
Ik hoop dat Ziggy en Victoria gaan winnen! Ik vind haar stiekem zo leuk en wel heel oprecht overkomen. Heb een paar van die video’s gekeken van haar YT en ook daar kwam ze leuk over.
Ja ik ook! Vond haar sowieso al een leuk meisje dat zich nooit fake voor deed. Ik volg haar echt al 3 jaar op youtube, vanaf dat ze 17 was.
Hoe gaat de finale in z’n werk eigenlijk? Kan de kijker thuis kiezen wie de winnaar moet worden?
En is er na de finale nog een aflevering van “hoe gaat het nu”?
Niet gelijk, van het eerste Nederlandse seizoen is later wel een reünie aflevering online gekomen.
Hebben jullie niet het idee dat Vic Ziggy leuker vindt dan andersom? Ik kan totaal geen hoogte van hem krijgen
Ja je ziet hem ook bijna nooit heb ik het idee.
Ze hebben met z’n tweetjes ook allemaal grapjes waar ik niks van snap? Zoals dat eindbaas en legend zoals ze hem noemt bij de herkoppeling. Volgens mij wordt dat gewoon niet uitgezonden?
Ja werd net ook de vraag gesteld ‘wat ga je het minste missen’. Luca ook echt ‘degene die mij eruit heeft gestemd’. Grow up bro
Weetniet precies hoe dit programma nou in elkaar steekt maar Thijs lijkt me dus echt puur op geld uit. Of is dat gewoon sowieso bij iedereen zo? Hij is natuurlijk al een voetbalcarrière en geld gewend, veeeel instagramvolgers. Een winnaarsmentaliteit. Heb 1 aflevering maar snel gekeken hoor. Maar word er een beetje naar van.
Als je maar 1 aflevering hebt gekeken kun je dat natuurlijk niet zeggen. Thijs is wel een van de laatsten waarvan ik denk dat hij op geld uit is.
Wel dat hij iig echt wil winnen. Maar het is dubbel, ik ken hem als best vrouwonvriendelijk maargoed. Ik moet dan maar eerst de afleveringen kijken idd. Eerder had hij nog schattige krulletjes en nu een uitgedorde witte knot. :’)
Ja dat is waarschijnlijk ook zo. Ik heb hem voor het eerst ontmoet in 2012, moet je nagaan haha. Ik vond hem toen wel aardig maar hoorde veel slechte verhalen. Hij is natuurlijk ook een stuk volwassener geworden in de tussentijd.
Ik heb tussen Ziggy en Victoria niet echt leuke speciale momenten gezien ofzo, ze zijn al vanaf het begin bij elkaar en thats it. Maar ik zou ook geen ander koppel weten die ik het winnen zou gunnen
Ik gun het eigenlijk iedereen behalve Mac en Cheyenne, want ik vind Mac arrogant en Cheyenne een beetje geniepig. Was echt een naar kliekje met Luca en Gabriella.
Maar de vraag is; HOE ZITTEN JULLIE IN JE KOPPEL
- Mijn koppel is steady
- Ik zit lekker in mijn koppel
- Er zit een stijgende lijn in
- Wij zijn een vriendschapskoppel
- Ik zit niet in een koppel bro
- Ik probeer me nog wel open te stellen voor anderen
0 stemmers
barf
Ik probeer me wel open te stellen voor anderen