omg goeie wacht
True! Ik kan me alleen niet voorstellen dat er geen leuke momenten tussen Ziggy en Victoria zijn. Vind het een beetje sneaky van de productie/montage want ze kunnen dat natuurlijk wel aansturen. Nu heb je bij Vic en Ziggy niet echt de mogelijkheid om je aan hun als koppel te binden, omdat je amper van ze ziet
Wie moet er winnen?
- Vic & Ziggy
- Cheyenne & Mac
- Floor & Daniel
- Lisa & Thijs
- Alicia & Nick
0 stemmers
Nick denkt alleen maar
Nou geen Casa amor, maar blijkbaar ook geen baby challenge?
Morgen toch? Vind dat altijd zo stom, met die baby’s
Casa Amor mis ik wel echt ja. Maar had ik ook niet verwacht aangezien dit zo’n skeer aftreksel is van UK en volgende week de finale al is.
Jawel! De aflevering van morgen. Daar zie je een klein stukje van aan het einde van de aflevering van vandaag
Ooooo ik was te vroeg, grapje
Ik wil stemmen maar vind beide koppels stom
Ik ook maar vind Mac en Cheyenne nog een stukje stommer.
Ik hoop echt dat ze er uit gaan, kan Mac lekker terug naar z’n bro
Ik vond deze aflevering wel grappig met die baby’s! Maar hoop idd echt niet dat veel mensen op Mac en Cheyenne gaan stemmen.
Ik was net trouwens ook begonnen aan Love Island UK, maar ik kon de 1e aflevering niet af kijken omdat ik echt kriebels kreeg van die mensen. Bah, die is echt al helemaal fake. Nu ben ik begonnen aan de Australia versie, die ziet er wel leuk uit! En vind het altijd heeeeerlijk om naar dat accent te luisteren.
Geef het een kans! Kan niet slechter als de Nederlandse versie😩 (sorry ik had hem verwijderd maar ik hoop dat het hebt gelezen)
Ik vond Cheyenne in haar moederrol wel ineens leuk om te zien! Al is het dan voor een pop, vond het haar ineens een rust geven ofzo
Aangezien ik gemixte signalen krijg van jullie allemaal, welke is nou leuker om te kijken?
- UK
- Australia
0 stemmers
Jaaaa, seizoen 3 me fave <3
Ja vond ik ook wel, wist niet dat ze al 28 was joh, had haar veel jonger geschat.
Drie kwartier is toch helemaal niet ver? Wat een overdreven gedoe van die jongens.
Ik heb me voor het eerst niet dood geërgerd aan Mac. Wauw. Niet gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Vind hem nog steeds niks hoor haha maar vond hem met Cheyenne deze aflevering wel redelijk oprecht lijken en vond ze voor het eerst wel leuk samen. Het scheelt veel dat hij nu niet meer z’n kliekje heeft. En geen ‘bro’ meer elke 5 minuten.
Ik heb bij Victoria en Ziggy toch wel veel vraagtekens hoor. Heeft Ziggy überhaupt gevoel?? Ben heel erg benieuwd hoe dit na de villa gaat lopen…
Mijn vriend woont 2,5uur verderop (met de auto) of 4 uur met OV en het werkt prima. Wat een gezeur. Groningen Emmeloord is volgens mij gewoon een directe busverbinding.