Love Island (Deel 1)

Met 3 kwartier reistijd zeg je niet zo snel surprise ik sta voor je deur, maar hallo het is geen Australië ofzo. Overdrijven is ook een vak hè.

3 likes

Ik word echt moe van hoevaak ze zeggen “dat vind ik/is leuk om te horen”, en de manier waarop ze “berichtje” uitspreken. Zo echt met een duidelike rrrrr en een lange eee op het eind.
En Daniel en Floor moeten winnen (en anders Victoria en Ziggy)

3 likes

Alicia zegt die t in ‘berichtje’ ook zo duidelijk

1 like

Ja Victoria zei laatst ook dat ze fanny flutters had :roll_eyes: dat zei Maura ook altijd.

Ziggy komt zo dommig op mij over, volgens mij heeft hij echt geen inhoud. Daarom zien we 'm denk ik weinig

13 likes

Na de aflevering van gister vind ik Ziggy ook echt een stuk minder geworden… ook sneu dat Vic moest huilen. Ik twijfel nu wel of zij samen doorgaan in NL.

Nu denk en hoop ik echt Daniël en Floor.

2 likes

En MESSAGE heeft ze ook van Love Island UK.

2 likes

Er staat een nieuw seizoen op Videoland.

1 like

Ik vind Floor en Daniël echt helemaal geen leuk stel. Zeker omdat hij toen Natascha ook zo leuk vond, ik me afvraag hoe oprecht het is. Ik vind hem gewoon super cringe en irritant (ligt zeker aan mij hoor).

Het meest oprechte stel waarbij het ook echt wederzijds is (denk ik) vind ik Cheyenne en Mac.

6 likes

Omg ik weet wat ik ga kijken vanavond. Thanks!

1 like

Jaa nu je het zegt!!

Ovie :heart:
Hij is weer single, zou bijna een ticket naar de UK boeken om hem op te gaan zoeken en me aan zijn voeten te werpen.

3 likes

Je kunt straks stemmen, dan is de finale zondag toch?

Yes, videoland doet het weer niet.

Oeps ik had een bericht getypt maar nu ik zie dat er weer een storing was had mijn bericht misschien iets te veel spoilers…
Kan iemand uitleggen hoe ik een tekst in een spoiler plaats? :slight_smile:

Samenvatting

Wauw haha blijkbaar ben ik niet de enige die mac irritant vond :joy:

Ik wist trouwens echt niet op wie ik moest stemmen aangezien ik niet echt een favoriet heb dit jaar. Heb uit eindelijk maar voor thijs en Lisa gekozen omdat ik bij hun nog wel het gevoel heb dat ze toekomst hebben samen.
Nick en Alicia sowieso niet, en Ziggy vind ik echt niet leuk meer inmiddels dus daar wilde ik ook niet op stemmen. Floor en Daniel vind ik wel leuk maar heb niet het gevoel dat het gaat standhouden.

1 like

Thanks het is gelukt :slight_smile:

1 like

Mac keek zo moeilijk toen Floor en Daniel door waren naar de finale haha.

1 like

Ik vind Floor echt verschrikkelijk. Ze kan niet eens een vraag stellen zonder die eeuwige giegel. Alsof ze continu zo’n hele “bubbly girl” opzet.

4 likes

Mac, Luca en Gabriella hebben hun instagram accounts op slot. Vind ik typisch.

2 likes

Ben echt blij dat Mac naar huis is. Al was hij zonder Luca al iets minder erg

3 likes