Wie kijkt er ook Paradise Hotel? Ben net begonnen. Wie kent het nog van vroeger, kan er weinig over vinden maar een linkje van aflevering 1 uit 2005:
Echt zo’n verschil met dergelijke programma’s nu, zijn ze allemaal opgepompt en verbouwd.
Wie kijkt er ook Paradise Hotel? Ben net begonnen. Wie kent het nog van vroeger, kan er weinig over vinden maar een linkje van aflevering 1 uit 2005:
Echt zo’n verschil met dergelijke programma’s nu, zijn ze allemaal opgepompt en verbouwd.
Ik heb het al helemaal uit.
Vooral de laatste aflevering was leuk
Haha ik ga er straks mee beginnen, ziet er top uit bedankt voor de aanrader
Er staat ne iets bij nog dat die Erik heel gemeen was, of juist niet haha. Denk dat ik die ook maar moet gaan terugkijken, vond het toen superleuk, zal nu wel heel saai zijn in vergelijking
Haha heeft iemand hier Paradise Hotel gekeken op videoland?
Het is echt de mega dramatische over de top versie van LoveIsland.
Ik vond het eigenlijk geen reet aan, maar het einde is echt briljant!
Ja hahaha vond het ook niet zo boeiend, veel tactiek enzo. Maar het einde idd!!!
Echt blij dat ik het alsnog heb afgekeken hahaha.
Ik riep ook echt keihard door het huis: “HELLLLL YES!!!”
Jaaaa! Ik vond het echt bizar. Wat een figuren zeg. Soms dacht ik echt waar kijk ik naar. En dat einde!! Ik had eerlijk gezegd eerder gedacht dat zij degene zou zijn die die move zou maken. Maar wel goed dat hij haar door had
Haha ja ik ook! In het begin met zijn introfilmpje dacht ik ook echt: gattttver wat een eikel, constant over zichzelf in het 3e persoon praten enzo.
Maar uiteindelijk vond ik hem nog een van de leukere haha.
Morgen begint Love Island USA! Ik ben wel benieuwd dus ga wel kijken. Dit wordt de eerste USA toch?
Wilde het idd net zeggen hier! Kreeg ook een ‘Elke dag nieuwe Love Island USA’ banner op videoland. Denk dat ik het ook wel ga kijken.
Ik ben nu bijna klaar met Love Island Australia. Vind die ook wel leuk! Erin en Eden zijn schattig, ookal weet ik al dat die niet meer samen zijn. Grant en Tayla vind ik allebei om te kotsen, maar had ook al gelezen dat die 2 kort na het programma ook al uit elkaar gingen omdat Grant blijkbaar eerder getrouwd was geweest en dat nooit had verteld :’)
Love Island UK ben ik nog steeds niet klaar voor, te hoog trashy gehalte. Hopelijk valt USA mee, want Temptation Island USA vind ik ook erg leuk (beter en serieuzer dan de Nederlandse zelfs)
USA is zo druk en ‘oh my gooooood’ in vergelijking met NL, ff wennen haha. Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn, de villa is iig echt super mooi.
Ik vind USA zo dodelijk saai, heb er maar 3 afleveringen van gezien en ben toen afgehaakt, de mensen konden me niet interesseren oid. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Vind UK niet trashier dan NL hoor. Wel vele malen leuker!
Mja ik heb waarschijnlijk ook te snel geoordeeld hoor. Heb 1 aflevering gezien (weet niet meer welk seizoen) maar ben daarna afgehaakt omdat ik alleen maar aan het cringen was van de trashiness. Hoorde wel dat seizoen 3 het leukst was, dus zal vast nog wel eens een poging wagen.
Usa staat aan
Omg mijn droomman qua uiterlijk + zijn 2 hondjes. Man man man, veeg me op
Gabriëlla en Luca gaan door als vrienden!
Wat verrassend zeg!!
Ik zag ook voorbij komen op fb dat Aleksandra en Denzel uit elkaar zijn.